søndag 28. april 2013

Vårtegn


Utrolig deilig at hagesesongen er i gang for fullt!
Nå for tiden kan du gjerne se meg med hue nedi et blomsterbed,
for å lete etter tegn på spiring :)
Blir like glad hver gang jeg finner et lite tegn på vår :)



Men noen blomster hadde vi fått i hagen allerede :)
Glad det ikke var bare brennesla som hadde kommet opp.. ;)
Luking har jeg ikke kommet til enda,
foreløpig er det raking og rydding..




Rabarbraen er også på vei opp :)
namnam, glder meg til rabarbrasaft!
Har store planer for grønnsakshagen, 
men får se hva jeg rekker i år..
Hadde jo store planer i fjor også.. :)
Ikke alltid planene går som man tenker,
men jeg blir glad over alt jeg får gjort.


1 kommentar:

  1. Det er godt å se det spire :) hadde planer for hagen selv i går- men så var det jo så kaldt og kne mitt slo seg vrangt i tillegg !

    Ønsker deg en flott uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett