torsdag 4. april 2013

Ny give away premie


Tiden flyr,
50.000 sidevisninger passert,
og feiringen fortsetter :)
Denne gangen er det et mohair-sjal,
 som jeg sjøl er forhandler av.




Dette er laget i Afrika,
hos Adeles mohair, som driver økologisk og etter fair-trade prinsipper.
Syns det er flott at de kan ta i bruk en lokal ressurs,
og skape kvinnearbeidsplasser :)

Foreløpig står mine to mohair-bukker alene i fjøset,
men snart kommer det geitefrøkner dit også :)
Dette er en utrolig fin og sterk fiber,
sjalet er behagelig og fint :)

Så dette kan du vinne, i hvitt, grått eller "camel" farget :)

Reglene er som følger:
1. lodd for kommentar. Legg igjen mailadressa hvis du ikke har blogg.
1. lodd for å like min Facebookside, Imset gård her 
2 lodd  for å gå inn på min nettside her  og fortelle meg hva du liker best.
2 lodd for å linke på din Facebookside eller blogg

 Trekning 3. mai.

Lykke til :)

Mine to andre give awayer er her og her :) 


49 kommentarer:

  1. Da blir det lodd på meg da . Du så fint sjalet ser ut , sikkert veldig mykt og deilig. God kveld til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Deilig sjal både til vinter og sommer :) Trakk 2 lodd jeg da ;)

    SvarSlett
  3. Det var kjempelekkert. Jeg var på sida di og tittet, jeg liker sjalet best, men halsen er også veldig fin. Det jeg likte så godt m sjalet er at det er så lett og litt gjennomsiktig og passer derfor hele året.
    Altså to lykkelodd på meg :)

    SvarSlett
  4. NYDELIGT
    2 LOD PÅ MEG
    NATTA KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Så nydeligt sjal,eg blir med og tar to lodd:)
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Nydelig sjal! :-)
    Jeg trekker 4 lodd og krysser fingrene!
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  7. Visste ikke at du hadde butikk! Går inn og titter!

    SvarSlett
  8. Det var da noen utrolig artige geiter - ser nesten ut som blanding av sau og geit! Min favoritt er nok sjalet! - og garnet! Hva koster slikt garn forresten?

    SvarSlett
    Svar
    1. Var noen barn innom her i helga, da ble de kalt sauegeiter :) Første leveransen av garn er på vei snart, så vet når jeg har det her :) Sendes fra Afrika den 10. april :)

      Slett
  9. Du har en flott blogg. Liker å være på "besøk" hos deg.

    Ha en fin dag.

    G-johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så nydelig, jeg er med to lodd :-)

    SvarSlett
  11. så gøy!2 lodd på meg da:):)
    Så håper jeg du får en nydelig helg!!:)Mange gode klemmer:):)

    SvarSlett
  12. Sukk.. Helt nydelig, er helt klart min favoritt, selv om ponchoen også var veldig flott. :) Liker Imset Gård og deler link på veggen min, kanskje flere finner veien inn. :-)

    6 lodd til meg!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  13. Kjempefin, 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  14. Vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar med meg fire lodd, jeg. Liker ponchoen veldig godt, utrolig vakker. Det samme er selvsagt sjalet du gir bort. Ha en fortsatt fin helg. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er gjerne med!!
    4 lodd til meg!
    Titti-klem

    SvarSlett
  17. 4 lodd på meg :) jeg liker sjalet veldig godt :)

    SvarSlett
  18. Nydelig!
    Favoritten på hjemmesiden må bli "Hvitt pirateskjerf."
    Deltar med 2 lodd jeg :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg blir gjerne med, tar 3 lodd (favoritt + kommentar).
    Favoritten er hvitt pirate skjerf. Skulle gjerne sett det i flere farger!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  20. Tre lodd på meg, og sjalet er min favoritt. :)

    SvarSlett
  21. Jeg tar med meg seks lodd, og her er min favoritt:
    HVITT PIRATE SKJERF.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  22. Jeg vil veldig gjerne bli med på give away:-) Var inne på siden. Jeg liker veldig godt det trekantet sjalet!
    Det blir 3 lodd på meg:-) Lykke til med flotte besøkstall og firmaet ditt. Spennende.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  23. Så fin premie, er veldig for fair-trade!
    Jeg syns pirate skjerfet var aller finest, og trekker 3 lykkelodd )

    SvarSlett
  24. 3 Lodd på meg :)
    Syntes halsen var kjempe lekker!!

    SvarSlett
  25. Linket bloggen din på min.:)

    Tina

    SvarSlett
  26. 1 Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg prøver meg på 1 lodd!:)

    SvarSlett
  28. For ett lekkert sjal, prøver lykken med 2 lodd jeg...kommentar og likt fbsiden din :)

    mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. (>‿◠)✌ 2 lodd på meg :) Likt og kommentar (>‿◠)✌

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  30. 1. lodd for kommentar. Legg igjen mailadressa hvis du ikke har blogg.
    1. lodd for å like min Facebookside, Imset gård her
    2 lodd for å gå inn på min nettside her og fortelle meg hva du liker best.

    Likt på facebook og liker "Hvitt Pirate Skjerf" best, tar 4 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  31. Tar 6 lodd:) likte veldig godt piratskjerfet på hjemmesiden din. Kjempefin hjemmeside har du også. Ha en fin fin helg.

    SvarSlett
  32. Hei.
    Jeg liker best; http://imsetgard.no/?cat=7
    Det er fire lodd på meg.

    Håper å vinne; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  33. fire lodd på meg! :)
    camillalindahln@gmail.com

    SvarSlett
  34. Oj..det sjalet var helt nydelig og jeg krysser fingrene og tar 3 lodd (har ikke FB) Ha en fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  35. Kjempe fin blogg du har.

    Helsing ingvild.johansen@enivest.net

    SvarSlett
  36. Hei.
    Så flott Give Away, jeg vil gjerne være med.
    Jeg liker alt jeg så på nettsiden din hehe, men sjalet du lodder ut er nydelig da.
    Jeg har linket til min blogg og vært trykket liker på fb.
    Så da blir det vel full pott på meg.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  37. Nydelig sjal. Tar to lodd og krysser fingrene. :-)
    Veldig koselig at du tittet innom hagebloggen min.
    Ha en fin mandag :-)

    SvarSlett
  38. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  39. En underbar sjal, så vill gärna vara med
    i denna Give Away....
    2 lotter tack, gillat på fb (Marie L-m)
    Ha det så fint önskar Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  40. 2 lodd :) (likt og kommentar)
    det var et utrolig fint skjerf!! :) har kjempe lyst på det.
    camillalindahln@gmail.com

    SvarSlett
  41. Åh den är jättevacker! Jag är säker på att den är riktigt mjuk och go att ha på sig också! Mohair är en ljuvligt material.

    Jag kikade på din webbsida och tycker du har så fina saker! Denna sjalen som du lottar ur är underbar och även Fletteskjerfen. <3

    Stor kram
    Mia

    SvarSlett
  42. Jeg prøver lykken med 6 lodd :)
    Jeg liker på FB + Deler på FB ¨
    Inne på nettsiden din så likte jeg veldig godt
    Poncho med strutsefjær....
    Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@gmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg prøver meg på 3 lodd :) Nydelig hjemmeside du har, med utrolig fine produkter! Det jeg likte best var nok siden med dyrene dine, de var bare herlige. I tillegg synes jeg den grå halsen i bukkegarn var veldig fin <3
    Klem fra Martine

    SvarSlett
  44. Hei :-)

    ღ♥ღ Flott giveaway, blir veldig gjerne med.
    Prøver lykken med 6 stk lodd.
    Jeg likte best: Pirate skjerfet :-)
    Ha en fin 1.mai og en herlig vår. ღ♥ღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  45. 1 lodd :-)
    iselinkonkurranse@hotmail.com

    SvarSlett
  46. 1. lodd for kommentar.
    1. lodd for å ha likt Facebook siden
    Fint sjal. Spennende konkurranse.
    2 lykkelodd på meg

    SvarSlett
  47. Dette hadde jeg ikke fått med meg ..
    hiver meg på med 1 lodd hvis det ikke er for sent.
    Er ikke på FB og link var vel i seneste laget.
    Ha en fin dag .
    Giveaway hos meg hvis du har lyst.

    SvarSlett
  48. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett