fredag 10. oktober 2014

Vaskerommet fra sin gode side


Må ærlig innrømme at det er utrolig deilig å ha vaskerom.
Det var et stort savn i det gamle huset,
og veldig deilig å ha her.
Enda bedre ble det etter oppussinga :)




Skolesten fant jeg på loftet her. 
Så den har nok vært brukt av tidligere generasjoner på gården :)
Flaskene lå bak fjøset,
i det som har vært brukt som søppelplass..
Der har vi fylt over jord nå,
slik at det ble beite for geitene.



Sitrontreet er selvplantet. 
La tre frø ned i ei potte, 
og jammen kom det opp gitt :)




Slik ser benken ut på en god dag.
Og det betyr jo at den stort sett ikke ser slik ut ;)
Det vaskes jo klær her i huset også.

Her kan du se før og etter bildene fra vaskerommet :)
Må si at dette er en forandring jeg er veldig fornøyd med :)

5 kommentarer:

  1. Med et så koselig vaskerom, tror jeg at jeg med glede ville ha tatt meg av all klesvask!!

    SvarSlett
  2. Virkelig flott du har det på vaskerommet...og for en luksus å ha det!
    Her er et bare vaskekjeller...ikke helt det samme:)
    God ny uke:)

    SvarSlett
  3. Heisann! Søsteren min Tina fortalte at du har blogg, og som "eks-saksofonistvenninne" med din mor, som jeg forresten traff på biblioteket for noen uker siden, ble jeg nyssgjerrig på å se hvordan det er på Imset nå. Jeg ser dere har gjort litt av hvert, og har også hørt at dere bygger kyllingfjøs:) Lykke til! Hilsen Mona (som også bor i Nordbygda:))

    SvarSlett
  4. Er litt misunnelig på alle som har eget vaskerom. Spesielt når det ser like bra ut som dette... (",)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Vaskerom er kjekt! Har alltid ønska meg det og nå holder min drøm på å gå i oppfyllelse også :) Men tar litt tid å bli ferdig, så er ikke klar for bildevisning enda ;)
    Så fint ditt er!
    klem :)

    SvarSlett