tirsdag 16. april 2013

Mitt første interiørkjøp








Som så mange andre interiørfrelste.
startet jeg tidlig med interiør.
Om-innredning av rommet skjedde titt og stadig :) 

Nå holde jeg på å rydde på loftet,
og fant igjen det som jeg husker som mitt første interiørkjøp :)





Så jeg var tidlig på koffert-trenden ;)
Syns den har en koselig patina,
fargen passer perfekt,
og oppi her skal interiør-blader lagres :) 

Planten er en liten avlegger fra min bestemor :)
syns det er veldig koselig å kunne dele blomsterinteressen min med henne :) 
Det var hun som lærte meg å strikke også,
det er jeg veldig glad for :) 

Ønsker dere alle en fin tirsdagskveld :)






12 kommentarer:

  1. For en nydelig koffert :-) Jeg har også avleggere stående fra bestemor nå, koselig å kunne dele og ikke minst fornye litt uten de altfor store kostnadene ;-)

    SvarSlett
  2. Gøy og finne igjen slikt:-) den var flott:-)
    Ønsker deg en strålende ettermiddag :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er en nydelig koffert :) og så godt det er med bestemødre og det de lærer oss og har lært oss.

    Nyt kvelden klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Då nydelig koffert,er noko spesielt med slike fine ting:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Veldig flott koffert, er på jakt etter en litt større koffert for å bruke det som sofabord :) hehe

    SvarSlett
  6. Hei!
    Akkurat en slik koffert, bare mye større, hadde vi da jeg var liten, og jeg husker den godt, festet på taket av vår VW boble! Og så hyggelig med avlegger fra bestemor! Det er mye besteforeldre kan bidra med, og ikke minst skape hyggelig minner!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. Sånn koffert har jeg også! Helt lik! Har ikke tenkt på st jeg kan sette den frem sånn på pynt, det var en god ide! Pent ble det!:-)

    SvarSlett
  8. Herlig koffert - har en slik jeg også.

    Kjempefin sammensetning av fine ting :)

    SvarSlett
  9. Kjempefin koffert, det er helt utrolig hvor populære de gamle koffertene har blitt! Jeg har ingen foreløpig, men skal ikke se bortifra at det kan dukke opp noen i fremtiden. Fin den klokken også og så koselig med avlegger fra bestemor:)

    Ha en flott dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Så koselig at du har vært interessert i interiør så lenge :) Kjempefin koffert! :)

    Kjekt at du deler interesser med bestemoren din :)

    Ha en fin dag!!
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  11. Så kul koffert :)
    Så heldig at du har bestemor, nyt tiden!
    Ha en fin helg ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  12. Så tøft det ble! Og liker ekstra godt rosebildet da, no surprise med mitt bloggenavn ;) er det et foto?

    SvarSlett