mandag 8. april 2013

Våren kommer


 Ikke at den kommer kjempefort,
men den er da på vei :)
Er i gang med vårforberedelsene her på gården.
De to store inne-prosjektene må gjøres ferdig,
og ute er den vanlige vår-oppryddingen i gang :)


Har dristet meg til å  sette ut to stemorsblomster.
Sammen med en søt liten fugl jeg fant på Nille.


 Oppi den aldeles herlige bøtta,
som jeg fant i skogen :)

Ute skinner sola,
og jeg har så vidt startet jobben med å beskjære epletrærne.
Heldigvis blir det ikke så mye jobb som i fjor,
det kan du se her.





 Også i det herlige blå sausnebbet måtte det jo bli noen blomster.
Når stemoren kommer i hus,
da er det virkelig vår.
Må jo vente til etter påsken,
men da er det fritt fram :)





Sjateringene er jo så nydelige :)
Masse farger i en liten blomst.
Og mer blomstrevillige planter en stemor er det jo vanskelig å finne.



Ved siden er skolesten fra loftet,
og nøkkelen som sto i døra her i gangen før.

Med dette ønsker jeg å delta i utfordringen til NIB :)
Se de andre bidragene her.

6 kommentarer:

  1. Kjempefine vårlige bilder:)herlig med vår og vårforberdelser!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlige vårbilder hos deg!
    Så flott den bøtta med stemor og den søte fuglen:))
    Ønsker deg fine vårdager:))

    SvarSlett
  3. Så søt liten fugl!
    Kanskje jeg må på Nille og lete etter en jeg og!
    Ønsker deg en NydeligFlott uke
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Så søt fugl! Jeg trodde den var ekte jeg, hihi:O)!!Lykke til i utfordringen :O) KLem Neri :O)

    SvarSlett
  5. ÅÅå elsker stemors blomster!
    Herlig tid vi har nå:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  6. Så skjønne bilder fra deg! Utrolig nydelig med stemorsblomst i sausenebb, nå ble jeg litt inspirert kjenner jeg. Veldig søt fugl og, den så nesten levende ut. Fortsatt fin uke til deg, jeg legger meg til dom følger jeg, for her var det koselig å være

    SvarSlett