tirsdag 30. april 2013

Ny bruk av gamle ting


En ting må jo ikke være det den er ment til..
En gammel brødboks må jo ikke brukes til brød.
Denne fine gamle boksen,
som stod på spisskammerset vårt,
får han nå til å oppbevare lekedyrene sine i :)



Ved siden av står det hjemmedyrka sitrontreet mitt :)
Har mistet noen blader i vinter,
men det kommer vel snart noen nye tenker jeg :)

Går inn i en langvarig eksamenperiode nå.. 
Først om 6 uker er jeg ferdig,
med 6 eksamner.. 
Men skal bli godt å komme i gang også :)

10 kommentarer:

  1. Liker godt slike bokser uansett hva de brukes til :)

    Masse lykke til med eksamenene :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så fin brødboks, ønsker meg egentlig en sånn til å ha brød i jeg :) Sitrontre har jeg hatt, men det har jeg klart å ta livet av i vinter, sammen med nesten alt annet grønt. Tar tid å venne seg til å ha varmepumpe, plutselig er det varmt i deler av huset det aldri har vært det før og da dør visst planter da ;)

    SvarSlett
  3. Og lykke til med eksamen, høres slitsomt ut....

    SvarSlett
  4. Så nydelig brødboks,masse lykke til med eksamen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. For en fin brød boks. De er jo utrolig like de de har på kremmerhuset..

    Lykke til med alle eksamener.
    Vet ikke om jeg har svart på at vi kunne møtes på nærstasjonen på en kaffe, men jeg er med. Men etter eksamen kanskje ;-)
    God 1. Mai dag i morra

    Line

    SvarSlett
  6. Så fin brødboks du fant hjemme hos deg:-) jeg liker slike jeg;-) ja en trenger jo ikke og bruke det til det, det er tenkt;-) bare en er kreativ så;-)
    Ønsker deg lykke til med alle eksamene;-)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  7. disse brødboksene er dem finest jeg vet.....smart å bruke den til noe annet, om bare til pynt :-)
    jeg har også plantet sitronsteiner, og nå kommer det opp noe :-)

    lykketil med eksamen!

    klem tone

    SvarSlett
  8. Lykke til med resten av eksamensperioden din! Det kommer sikkert til å gå bra - det gjør gjerne det for snille jenter! :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig boks som kan gjøre nytten til mange ting.
    Lykke til med eksamen !!
    Anne

    SvarSlett