onsdag 3. september 2014

Resten av soverommet


Viste tidligere frem "sovedelen"
av soverommet.
Her er resten av rommet,
med tv-krok :)



Den herlige gamle amerikakofferten,
som har vært med mine oldeforeldre og farmor
på tur til Kina og hjem igjen :)


Hylla fylles opp av sko,
vesker og belter.
Moro å ha det stilt frem slik,
selv om mannen syns det er litt i overkant ;)
Og han syns selvsagt jeg har ALT for mye sko...


TV med playstation,
fin til film også,
og Netflix :)
Koselig å sitte her innimellom også :)



Og sminkebordet,
som jeg er alt for dårlig til å bruke...
Men blir nok ikke helt Downton Abbey av det alikevel,
ingen som stiller opp og ordner håret mitt før middag hver dag... ;)

4 kommentarer:

  1. Det er så gøy å innrede og fikse og ordne , mikse og blande , så blir det så fint ! Kjekt med sko og belte hyllen ;) Fin dag til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Skal si dere hadde et rommelig soverom, det er jo nesten en suite! (",)

    SvarSlett
  3. Du all verden for et stort soverom dere må ha :-) Helt herlig! Og din passion for sko fikk jeg jo erfare da jeg har lest innlegg langt nedover her :-) Mange flott sko her! Og kjekke innlegg! Sånn er det når jeg har vært lenge vekke fra blogglandia. Mye å ta igjen.

    Ha en fin helg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Så flott og stort, med plass til så mye. Heldige deg :)
    Artig det du skriver om trender.....
    selv er jeg lite opptatt av det, men tenkte jeg skulle kjøpe en Kähler vase til datteren min :)
    Ønsker deg en fin uke

    SvarSlett