fredag 26. april 2013

Plante i det man har


 Vårfølelsen har så absolutt kommet.
Har begynt å jobbe ute i hagen,
og det er aldeles herlig :)


 Med våren kommer også stemorsblomster,
og når man kjøper en 10-pack så kan man jo sette blomster over alt :)




Kasserollen har fått stemor og liljekonvall,
istedenfor perleblomst og tulipan :)
De står og visner ned,
og gjør seg klare til å bli plantet ut i hagen.


Ved siden av det herlige vinduet med barna våre,
er det også plass til en liten blomst :)
Vinduet er det gamle vinduet fra hovedinngangen vår, 
syns dette var en fin måte å gjennbruke det på :)

Nå skal vi avgårde og finne frø,
som ungene skal få plante i plantekassa si :)
Blir ekstra stas når det er ens egne blomster og grønnsaker :)

6 kommentarer:

  1. Koselig at barna også får en kasse :) og ja endelig vår :)

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Det er så hyggelig når man kan ha blomster i det man måtte finne.. Det gir en helt egne sjarm og viser en kreativitet. :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!
    Ser du har meir grønne fingrar enn meg ;) ..men satser på at det kan lærast ;)
    Koselig at ungane får settekasse, det hadde dei nok likt her og :)

    God helg!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  4. God kveld!
    Ja er det ikke deilig å kunne ta fatt på utesessongen?! En helt spesiell følelse at det vårnes, spirer og gror.
    Her i Trøndelag har snøen nettopp tint, og vi venter enda på at telen skal slippe taket. Det er heller ikke helt trygt for å slippe unna snø og frost enda, så jeg tør ikke plante så mye enda. Men litt skal det snart bli! Som jeg gleder meg!! :)

    Så utrolig koselig å plante sammen med barna! Gleder meg til mine blir så store :)

    Ønsker deg og dine en finfin helg!

    SvarSlett
  5. Så fint du har det:) Bare elsker forsidebildet ditt:) Der må det da være helt fantastisk å bo. *drømmer meg bort*
    Ønsker deg en god helg:) Titter snart innom igjen:)

    PS.vi blir glade om du vil like siden vår på facebook<3

    Klem fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  6. Å for et koselig innlegg søde!
    Nydelig detbdu har gjort med bildene av barna.....
    Jeg elsker stemor og liljekonvall er dånelekkert.....

    Her pøser det ned i dag.
    Ha en glad søndag,så blogges vi...

    Klem klem Camilla .

    SvarSlett