søndag 7. april 2013

Lysende inspirasjon


 Det jeg elsker med bloggingen,
virkelig elsker,
er all inspirasjonen!
Noen ganger ser man noe, 
og en ide er skapt i hodet.



Det skjedde meg når jeg så dette bildet, inne hos Hjem & Glede.
Da jeg så den flotte lyslykta på kommoden,
 visste jeg at akkurat noe sånnt hadde passer fint her!
Denne er kjøpt på Løiten lys i Bergen,
så da får jeg gå dirkete til kilden her i kommunen,
og se om de har den her :)
Men, jeg ville gjerne ha en slik med en gang!


Det var da ideen dukket opp.
Jeg kunne jo lage en sjøl?
En liten tur til gjenbruksbutikken,
som hadde AKKURAT det jeg trente, 
til den nette sum av 40kr.



Litt liming senere,
og vips så hadde jeg min egendesignede :)
Syns det ble ganske så fint jeg :)
Ikke det samme som orginalen,
men ikke så aller værst :)



Oppdager til min forskrekkelse nesten,
at jeg drar mer og mer messing i hus??!! 
Jeg, som kun skulle ha sølvfarger...
Elsker fortsatt sølvfarger, 
men jammen er det fint med gullskinnende messing også :)

Og med dette vil jeg gjerne delta i utfordingen hos My dream :)

11 kommentarer:

  1. Jøss ja den ble fin ! Ikke alltid man trenger å bruke masse penger på ting , bare man er litt kreativ, som du . God søndag til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Oj oj så flott da og gøy at du ble inspirert!

    God søndag og god klem
    Camilla :):):)

    SvarSlett
  3. synes den ble finere, siden ingen andre har lik som deg :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Den ble kjempefin!
    Og, ja det er noe av det beste med blogger, å bli inspirert:)

    SvarSlett
  5. For en super gjenbruks ide :)
    Ble kjempeflott!!!
    Jeg har spraymalt noen messingting...
    er nok mest glad i hvitt og sølv ;)
    Alltid gøy å kikke rundt i blogglandia og få tips og ideer!
    Håper du har hatt en fin helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  6. Den ble kjempestilig :-) moro når man klarer å lage selv :-)
    Vi har kjeeing om dagen så har du lyst til å se de søte små mohairkillingene som har kommet til verden denne uken kan du ta turen innom bloggen min..
    Da ser du hva du kan glede deg til når du får geitene dine :-)

    Ha en fin fin kveld :-)

    SvarSlett
  7. Så fin den blei!! Ja, jammen er det mykje fin inspirasjon å hente der ute i bloggverden:)

    Lykke til!
    Silje

    SvarSlett
  8. så stiligt
    ja det er jammen gøy
    masse fine blogger og gode tips
    ønsker deg ei fin uke
    klem Eli:)

    SvarSlett
  9. Kjempeherlig idè. Ser jo ut som delene alltid har hørt sammen. Den ble nydelig. messing kommer mer og mer, tror jeg. Passer egentlig mer til en tradisjonsinspirert bondestil. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  10. Stilig at du laget selv. :) Det er veldig mye inspirasjon å finne på blogger og det er såå flott. Ha en fin fin dag. Merethe

    SvarSlett