tirsdag 23. april 2013

Hverdagslykke



Søndag var en aldeles herlig dag :)
Sola skinte så varmende deilig,
og det var passe vind til å fly drage!
Vi kosa oss ute hele dagen lang,
fikk gjort masse i bryggerhuset,
hvor det blir hagebu/snekkerbu :)



Avslutningen på dagen ble ikke like god.
Midt på natta ble det tur til sjukehuset med minstemann.
Han har fått falsk krupp,
og fikk nesten ikke puste.
Men alt av helsevesen var helt supre,
og som han sa sjøl:
"Sjukebilen kom og hjalp meg med pusten min"

Da tenker man veldig på hvor godt livet egentlig er,
hvor mye man skal sette pris på alle de små øyeblikkene.
For det er dem vi har flest av i livet :)
Og slike skatter som barna er,
det er uvurderlig :)

5 kommentarer:

  1. Det er en skremmende opplevelse for foreldrene da- men godt han tok det så bra, og at helsevesenet fungerer når de trengs :)

    Falsk krupp vokses vel av slik jeg har forstått det- så håper det ikke blir behov for mer sykebil midt i natta.

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så herlig bilde.
    Så godt at det gikk bra, min bror hadde det når han var liten og jeg husker ennå hvor ille det var og høre på når han ikke fikk puste.
    Jeg tenker du var redd ja, en blir så hjelpes-løs når det er noe med barna.
    God tirsdag fra Marit.

    SvarSlett
  3. Å så fint bilde da , med drage og greier ! Falsk krupp er ganske så skremmende ja... datteren min hadde det når hun var liten. Da gjelder det å komme seg ut i kald luft . Sant som du sier at de fleste stundene er fine . God dag til dere ! Klem

    SvarSlett
  4. Så fint bilde :-)
    Synd at dagen endte slik - men godt det finnes hjelp å få :-)
    Det er aldri moro når ungene blir syke - man blir jo så redd.
    Vi har hatt falsk krupp en gang på Oliver og det var en veldig skremmende opplevelse..
    JEg husker også at vi gikk ut - men det føles så skremmende mens det står på -
    man blir jo så redd selv også.

    Får håpe dere slipper å få det flere ganger...

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. Uff, slikt er skummelt!! Mange som sliter med det da har jeg fått med meg.. godt alt er bra nå ♥

    Skjønne bilder fra en fin dag :)


    Nyt Tirsdagskvelden,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett