onsdag 24. april 2013

Hva jeg fant på gjennvinningsstasjonen


Lørdag var vi avgårde og tømte søppel på gjennvinningsstasjonen.
Det er jo slik at man kan sette igjen brukbare ting der,
som andre kan ta med seg.
Inne i en bil,
så så jeg det lå to rokokostoler...
Tenkte at jeg kunne jo ikke spørre om han hadde tenkt å kaste de,
det fikk jo være måte på... 



Men, da vi var ferdige med å tømme hengeren,
så ser jeg jammen meg at de står plassert der hvor du kan hente ting!
Oh lykke!
kjapp overtalelse av mannen
(jepp, han mente jeg var GAL som skulle ta med noe hjem fra søppelplassen..),
og jeg løp bort og voktet over stolene til han fikk kjørt bilen bort :)




Men de var jo kjempeflotte!!!!
Virkelig et kupp dette her altså!
Han var jo enig i at de var fine :) 
Så da var jeg passe fornøyd ja :)

17 kommentarer:

  1. Guri så heldig du var , et skikkelig kupp jo !!! Ja det lønner seg å ha øynene oppe på søppelfyllinga . Fin dag til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. Oi, så fine! Tenk at sånt blir kastet, helt utrolig. Fint at du fikk reddet dem da

    SvarSlett
  3. Oiiii!!! Såå fine de var,heldiggris:)

    SvarSlett
  4. DÅNE JEG HADDE OGSÅ BLITT HELT VILL
    KNALL FINE
    Å PUFFEN DÅ<3
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Så fine de var, også på søppelplassen a gitt.. Det gåkke'ann. Mye fint folk kaster. Heldig var du ihvertfall.. :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  6. Er jo gale de som skulle kaste denne flott stolen- og krakken fulgte med også ? Skjønner du ble helt vill- for et funn- for et kupp :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Utrolig:-) ja det er det en kaller ett kupp, den var jo nydelig;-)
    Ønsker deg en flott dag videre:-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Oh! De var fine! :-)
    Lekker og nesten litt frekk rødfarge.
    Om du blir lei de, vet jeg av et sted de kan få bo... ;-)

    -Astrid.

    SvarSlett
  9. Wow, for et funn:) Merkelig at folk kjører slike fine møbler på gjennvinninga.

    Mona

    SvarSlett
  10. Stilige!! Heldig du var! jeg kjørte etter en mann med henger en gang der det stakk opp noen fine stolbein, fikk meg et fint bord ;) he he. Lønner seg å følge med ;)

    SvarSlett
  11. Hahaha, jeg kjenner oss sånn igjen; "NeimenElinda, vi kan jo ikke drasse med oss annen manns søppel hjem, vi skal jo forsøke å bli kvitt litt av skrotet vi allerede har for mye av hjemme!?".. Det ender stort sett med at jeg får lov å drasse med hjem.. ;) Stolene var knallfine, og er ikke så ulike den stolen som miljøstasjonen her i Bodø, mvh Skrotnissen, la ut på facebook fordi de syns den var for fin til å kaste.

    SvarSlett
  12. Så heldig du var! :)

    SvarSlett
  13. For et funn da! Noen ganger må man få ha litt flaks:))
    Ønsker deg en herlig kveld! Klem

    SvarSlett
  14. Så heldig du var!! De ser jo kjempefine ut!!!

    SvarSlett
  15. Du har vært kjempeheldig og jeg kjenner jeg blir grønn av misunnelse. Nydelige stoler!!

    SvarSlett
  16. Grrr...blir så irritert på at de ikke kan fikse det sånn her i Ålesund også.Du kan tro jeg glaner med store øyne oppi containerne de har,etter skatter ingen vil ha.Men får ikke ta :(
    Drømmen ergo slike stoler som du fant!!!!Herlig :)
    Bra din bedre halvdel har en snartenkt konemor som såg sitt snitt til å få seg to lekre stoler ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  17. Hei og hå, så fine de var! Morsomt å finne slikt. Vi er i utakt mht levering om dagen;)

    SvarSlett