onsdag 8. august 2012

Sjablong på døra


Nå er peisgangen "ribba" for dører..
Ble plutselig veldig åpent og lyst der,
når tre dører ble tatt ut.
Veldig fint og praktisk nå,
men de må nok inn igjen før vinterkulda kommer ja..
Ikke at jeg egentlig har planer om å bruke så lang tid på å male de da...



Vi gjorde en liten oppdagelse tidlig i vår,
da det skulle settes opp nye ledninger på spisskammerset,
og det derfor var satt opp en arbeidslampe der.
Den lyste rett mot døra,
og på den døra var det  slik sjablonmaling på alle tre "speilene".
Beklager litt dårlig kvalitet,
men lyset var ikke det beste å ta bilde i.

Gruer meg nesten litt for å pusse over dette.
Min kjære mente jeg burde male sjablonger på alle dørene,
slik det opprinnelig har vært
(oppdaga det når vi da tok en mye grundigere titt på flere dører).
Men er ikke sikker på om jeg er overbevist om det.
Mulig jeg bare lar denne siden av døra være urørt..
Valgets kval altså! Ikke lett det her... :)

4 kommentarer:

  1. Å kjære vakre vene! Du må da ikke ødelegge det der!! :-O

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, er vel egentlig det jeg har bestemt meg for.. :) Maler andre siden (der er det ikke noe), men lar denne forbli slik :)

      Slett
  2. Helt enig! Du må bevar de maya, de var veldig fine =)))
    ingrid

    SvarSlett