fredag 6. juni 2014

Velkommen til verden!


Jeg har blitt bestemor!
Eller, det føles sånn da.. :)
For nå har den ene geita vår fått det lille kjeet sitt :) 
En flott liten bukk dette her.
Og mammaen er strålende flink til å passe på,
en helt rørende mors-omsorg :)
Men det er helt greit at vi kommer inn også,
og hilser på.




Da jeg kom inn i dag,
lå lillegutt og sov.
Gikk bort og bare klappa lett på han,
da reiste han seg med en gang,
og kom og ville ha kos.

Herlig!
Hvis du vil følge nærmere med på hvordan det går,
legger jeg ut mer bilder osv på Facebooksiden vår :)


4 kommentarer:

  1. Åååååå neimen......åååå for en skjønning!
    Grattis til mor og "bestemor" ;)))
    GOD HELG!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Åå så nydelig , gratulerer så mye bestemor ! ;) God pinse til dere ! Klem

    SvarSlett
  3. Å, sååååå nydelig ღ
    - helledussan så fin
    Gratulerer så mye, jeg
    kan tenke meg at det
    er mye kos med noe
    så skjønt rundt seg ღ
    Ønsker deg en fortsatt
    fin helg & pinse :) Klem
    fra Mette

    SvarSlett
  4. Åå så søt, gratulerer.

    Maritklem.

    SvarSlett