mandag 27. august 2012

Kjøkken på ønskelista


Jeg drømmer om nytt kjøkken.
Drømmer er viktig :)
Da må man jo drømme om litt innhold på kjøkkenet også!


Denne for eksempel :)
Nyyydelig!



Med disse blir det ingen sak å bake eller lage mat :)




Denne trenger man ikke gjemme bort engang!

Hvem trenger digitalvekt,
når det finnes slike nydligheter? 


Enda mer blå kopp...
Fargen på kjøkkenet blir blått og hvitt,
skikkelig bonderomantisk :)

Denne er også kjempeflott!

Denne må jeg jo ha,
og samle sammen egg fra egne høner 
(når de kommer..) :)
Frokost og middag med dette serviset,
da blir jo hver dag en fest! 

Og middagen kan serveres i denne.
Nyydelig!

Bildene er henta fra Oscar og clothilde ( som ikke sender til Norge!! må nok en tur til Stockholm..)
og Moolo.

5 kommentarer:

  1. Mye fint her :) Den kjøkkenvekta fra Bloomingville kjøpte eg i sommer. Den er kjempelekker og passa perfekt på kjøkkenet i sommerhuset vårt :)

    Finfin mandag til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting du ønsker deg!
    Vi skal også pusse opp kjøkkenet etterhvert, og mitt blir også i blått og hvitt.
    Blir et landkjøkken her, og jeg drømmer om en gammel apoterkerdisk eller lignende som utgangspunkt.
    gammeldags armatur, selvsagt, og... Lista er uendelig lang!
    Ønsker deg en fin dag med mange, gode drømmer! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer også om nytt kjøkken, men har helt glemt og drømme om fat, sevise osv;) Du hadde iallefall funnet frem mye flott:):)
    Bra og drømme:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelige ting du viser,er så glad i blått;)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. For en herlig blogg du har.
    Mye fint servise du viser. Og terrinen og fatet du henta opp fra kjelleren er bære lækkert.

    Legger meg til som følger hos deg :)

    :) Inger

    SvarSlett