tirsdag 14. august 2012

Siste dag i barnehagen

I dag er det siste dagen i barnehagen for
den store jenta vår.
En litt vemodig dag, men siden minsten begynner 
i samme barnehagen på torsdag,
er vi jo ikke helt ferdig med barnehagen enda :)



Denne søte lille koppen lå i "loppekassa"
jeg fant på låven. 
Fin, dus rosa farge :)



En blomsterbukett måtte jo være med 
her også :)
Men har tatt litt andre farger.


Nina Wiedbull fikk være med,
nydelig farge på denne rosa. 



En New danw fra hagen til
snuppa ble også med :)


Syns det ble en koselig liten bukett :)
Fint å kunne plukke fra egen hage også.
Selv om det ikke er så mye å plukke av enda.



I tillegg skrev jeg ut denne,
og satte den i en ramme.
Syntes den var veldig søt!
Fant den på en blogg tidligere i år, 
husker bare ikke hvor.

3 kommentarer:

  1. Hei!!
    Tusen takk for kommentar:-)
    Så fintdet er hos deg. Har akkurat vært på Hedemarken en tur. Ikke akkurat på Løten da... fin område, og mange fine, velstelte gårdsbruk!
    Kristin

    SvarSlett
  2. Hei du:) Ja det er litt vemodig når de slutter, men skal låve deg at det er ett nytt og spennende kapittel hun begir seg ut på nå:) Du får trøste deg med det:)
    Åsså har du jo liss mann i b.hagen snart nå da:)
    Flotte bilder med den koppen og blomstene, det finnes mye rart som ligger rundt på gårdene:) Bor selv på gård, og skal si det er alltid spennende og gå og se seg om, alltid noe nytt en ikke har sett før:) Skjulte skatter kaller jeg det;)
    Klem fra meg<3

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at det var litt vemodig! :) Her går lillevennen min siste året på småbarnsavdelingen, mens jeg fortsatt er hjemme i mammapermisjon med minste gullet. Plutselig er de vel skolebarn begge to... sukk.

    Nydelige bilder du deler her på bloggen din.
    Ha en fin kveld. Klemmer fra lite hi

    SvarSlett