onsdag 22. august 2012

Blogganbefaling


Vil komme med en liten blogganbefaling :)
Denne dama er kjempeflink med interiør,
lager flotte stileben,
og finner på morsomme ting :)



Liker hvordan nytt og gammelt blandes,
og det at det er litt mørke møbler også.



Jeg er glad i sølvfarga ting,
og dette bildet er jo fullt av det!
Konsoll-bordet (som det står på)
er knall-tøft :)




Nydelige små blomster :)



Med slik utsikt trenger man jo ikke bilder...
Flott hage og brygge har de også :)




Så ta gjerne en titt innom Bjørkli Søndre :)
Og har du ei tenåringsjente i hus,
ja, så sjekk skapet, under jente tenåringsrom

4 kommentarer:

  1. Tuuuuuuuuusen takk for et kjempe tips:)dette var jo en suveren blogg:)
    Klem fra linn:):)

    SvarSlett
  2. Ja, hun har en svært koselig blogg!! Var innom henne tidligere i dag:-)

    Så flott det blomstrer hos deg! Lykke til med henting av slagbenken. Det hørtes spennende ut. Kan jo ikke få nok av gamle ting, jeg:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Heia.
    Takk for tips,jeg har vært inne og tittet
    og lagt meg til som følger,kjempefin blogg. :))
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Kjære snille gode du! :-)
    Så artig! Dette setter jeg pris på! :-)

    En flott torsdag til deg!

    SvarSlett