tirsdag 21. august 2012

Det blomstrer fortsatt

 Enda blomstrer det endel i hagen.
Noe ble planta ganske sent, 
så tar sin tid før det kommer.



Denne ble jeg litt overrasket over..
Det er en lilje Chiati,
som jeg trodde skulle være rosa...
Det var den i alle fall ikke..
Og passer egentlig ikke inne i beddet.. 



 Klematisen har avblomstret,
men den er jo litt fin alikevel :)



 Endelig ville pelargoniaen i lysthuset blomstre også :)
Denne stiklingen fikk jeg av bestemoren min :)



Tror jammen meg at jeg får oliven på terrassen også! :)
treet har blitt frodig og fint i sommer :)


Denne fine rosa er egentlig lilla, 
men lyset gjorde den mer rød.
Heidi Klum heter den,
og ble veldi glad da jeg oppdaget at den er H5! 
Nydelig lillafarge :)




 New Dawn skal klare oppover stabburet :)
Enda er de ganske små,
men tror dette blr fint :)




Og under den vokser det små markjordbær!
Disse står borte ved lekestua,
så skal jeg smake noen,
må jeg være kjapp :)


I dag skal vi avgårde og hente mitt første,
store kjøp på finn.no.
Gleder meg!
Får jo et lite spark i baken på å bli ferdig med ting da,
når det som skal inn i rommet begynner å komme på plass

2 kommentarer:

  1. Så herlig og se at det blomstrer enda, og at høsten enda er ung:):)
    Ønsker deg en videre fin tirsdag:)

    SvarSlett
  2. Du har så mye fint i hagen din :)
    Bare løp å hent deg noen markjordbær ;)
    Gratulerer så mye med 1.klassing, det er stort, og absolutt verdt å feire!
    Fin uke til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett