fredag 10. august 2012

Helgeplaner

En ny helg er i anmarsj, 
første helg etter ferien.
Og planer er det ikke manko på!
I morra blir det tur til Skogmuseet i Elverum,
og jakt og fiske dagene der.


Når vi kommer hjem,
har jeg lagt store planer for mann og svigerfar.. 
Trenger bærehjelp,
her skal det skje forandringer!

Bildet er av New dawn, 
første gang den blomstrer.
Denne skal klatre i bladverket i lysthuset,
tror det blir veldig flott!


Disse liljene står inne i lysthuset.
Trodde det var mer rosa i de,
men helt hvite viste de seg å være...

Er spent på hvor mye vi rekker å få gjort i helga.
Ofte har jo jeg deeen lange lista, 
men rekker jo bare halvparten.. 

Ønsker dere alle god helg! 
:)

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg også en riktig fin helg:-) Legger meg også til som følger, synes denne bloggen var spennende:-)
    Ta gjerne en titt innom meg også:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og god helg :) ja hageplaner må vi ha. :) Selv om vi ikke får gjort alle på en gang så er jo planleggingen også veldig spennende.I vinter skal jeg tegne og finne ut mere om diverse planter. New dawn er en lekker rose, har den selv også. Nydelig lilje. jeg finner ikke navnet på den rosa liljen i hagen min. Vet at jeg skal ha denne kjente lappen ett eller annet sted. Finner jeg den skal du få navten :) Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Ja det er masse som skal gjøres i hagen, man må ta litt phø om phø som jeg sier!! :) Spennende og artig er det jo også :) Ha en riktig fin Lørdag! Klemmer

    SvarSlett
  4. Så fint det ble med blomsten og fuglen!! Jammen er dere flinke og står på med huset! :-)) Som du sier er det mye arbeid med hagen, men gud så flott det er når det blomstrer!! Klem Siri

    SvarSlett