tirsdag 14. august 2012

Ønskelista fra IKEA


Endelig er den nye IKEA katalogen kommet :)
Jeg sniktitter ikke på nett, 
jeg vil ha den ordentlige utgaven ;)


 Det er jo gjerne en liten ønskeliste,
og et akutt behov for Oslo-tur som oppstår,
omtrent på denne tiden hvert år.

På ønskelista står denne sofaen.
Det har den gjort en stund,
som stua er ikke prioritert enda..



Ett par av disse lampene må nok også bli med meg hjem :)
Har allerede " plassert" de,
selv om hverken rommet de skal stå i,
eller skjenken de skal stå på,
er ferdigmalt.. Fint å planlegge litt! ;)


Denne syntes jeg var veldig fin!
Passer fint inn på rommet til minstemann :)


To slike kunne jeg godt tenke meg i gangen oppe.
Men min kjære mener at det blir ikke høyt nok under taket.
Pluss at jeg har jo allerede kjøpt inn lamper som skulle dit..
Går alltids ann å ombestemme seg da :)

3 kommentarer:

  1. Blir Ikea syk jeg og etter og ha sett i katalogen:) Jeg fikk så lyst på en lys lilla bord :)
    Fine de tingene du liker:)

    SvarSlett
  2. Dette var flotte ting :))Ikea her fått inn mye fint no synes jeg :)
    6 stk skjenker på løa ??? Det var ikke lite da:)) Du kan ha ditt eget loppemarked :)

    Kjekt du stakk innom :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så mye fint du ønsker deg.Jeg har en av de lampene, knallfine:)

    SvarSlett