søndag 24. februar 2013

Skattekammeret


Inne på Løiten lys er det flere fine butikker.
Blant annet antikk og bruktbutikken  Skattekammeret.
Har tatt bilde av noen fine ting der :)



 Denne gamle klokka var jo bare herlig :)


 Fint gammelt nattbord :)


 Dette flotte speilet skulle jeg nok også fått plass til!


 Skikkelig kul hylle,
med mye smått :)


Denne også var jo kjempefin!
Beina fpr det nesten til å se ut som at den svever.. :)

Skattekammeret er på Facebook her.
De har også sponset en flott gave til give awayen jeg snart skal ha :)

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Dit må jeg ta meg en tur - på FB også! Klokken var herlig!

    God søndagskveld og klem til deg fra
    Cathrine

    SvarSlett
  2. Jeg elsker å gå i antikk og bruktbutikker, loppiser og marked!! Herlig butikk det der da:))
    Fortsatt fin søndag!:D

    SvarSlett
  3. Så det er ting som er til salgs? blir en tur dit nå i vår :)

    Ønsker deg en strålende flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Ojj der var det mye fine saker ! God kveld til deg ! Klem

    SvarSlett
  5. Ååå så mye fine gamle ting, der mp jeg jammen titte innom. Takk for tips.
    Ønsker deg en nydelig uke, klem Anita

    SvarSlett
  6. I den grad loppissjuk er en diagnose, så ville jeg blitt akutt angrepet inni den butikken. Utrolig mye fint. Ha en fin dag

    SvarSlett
  7. Jeg kom bare lige forbi.
    Tak for de gode billeder af de smukke gamle ting.
    Vi har et ur næsten som på billedet. Der er bare lidt mere pynt underneden på vores ur.
    Jeg holder meget af gamle ting.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god mandag/aften.

    SvarSlett