onsdag 27. februar 2013

Inspirasjon til bad


Badet her ble pusset opp for 10-15 år siden,
så det er i god bygningsmessig stand.
men ikke helt etter min stil.




 Noe sånt som dette herlige badet kan man jo drømme om!
Men er ikke et rom vi kan bruke masse penger på,
derfor blir det baderomsmakeover på lavbudsjett :)



 Vi skal bruke en gammel skjenk,
slik som her :) male den og sette inn vask.



Herlig, nostalgisk armatur må til :)




 Fine nye lamper står også på lista.

Stort speil over skjenken blir fint :)

Tre forskjellige servanter jeg har sett på.
Men ikke lett å bestemme seg.








Disse to blir stående oppå skjenken.


 Denne er jo helt nedsenkbar.


Også skal det inn et stort skap, litt likt dette.
Men, det skal snekres sjøl.. :) 
Er så spent, dette blir veldig moro!
bare et par andre ting jeg må få ferdig først.. :)

Baderomstingene fant jeg hos Megaflis, spilet fra Bohus. De andre bildene har jeg ikke kilde på, er funnet på google. 

9 kommentarer:

  1. Så fint:-) vi har ganske like planer for bad tror jeg;-) jeg og har disse tankene, speilet er kjøpt inn og det er stoort;-) men vet ikke nå vi begynner enda;-)
    Ønsker deg en fin dag:-)
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  2. Å DU KOMMER TIL Å FÅ DET SÅÅÅ FLOTT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen;-) kjøpte speilet mitt hos skeidar for ca ett år siden;-) det er stukket inn på rotrommet i påvente av prosjekt bad;-)

    SvarSlett
  4. Så spennende :)
    Gleder meg til å se bilder av ferdig resultat.
    Mye fin inspirasjon du har i disse bildene.
    Ha en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Åh, så gøy å skulle pusse opp badet - hvis man ser bort fra prisen,da...hi...hi...og arbeidet...;-) Morsomt å planlegge og morsomt å bli ferdig ;-) Det skal bli spennende å se hvordan det blir. Mye herlig inspirasjon du har hentet inn. Sååå mye fint å velge i. Ser fram til å se resultatet.

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  6. Det blir nok kjempefint! Vi har også et bad som skal forandres på "lavbudsjett", da det også ble pusset skikkelig opp for 10-12 år siden. Har veeeldig lyst på sånn sjenk eller noe lignende, men har en liten vei å gå med å overtale mannen... Han vil ha ordinær baderomsinnredning:( Trur jeg må få han til å lese litt interiørblader, hehe. Gleder meg til å se hvordan badet ditt blir:)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  7. Med den kreativitteten din så kommer det til å bli nydelig!:-) her var det mye fint! Blir gøy å se!:-) ha en god helg!!:-) klem

    SvarSlett
  8. Skal bare fortelle deg det jeg,at badet ditt kommer til å bli minst like fint som alt du drømmer om.Og enda kjekkere når man vet at man har gjort det på en billigere måte,og man drar inn sjarmerende gamle elementer som den skjenker til vaskeservantskap.Å bygge skapet neders her fikser dere også fint!Dette blir spennende....redefinere gøy å planlegge??Enda høyere blir dersom ferdig....det gleder jeg meg veldig til å se:)
    God helg!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  9. Åhhh, dette blir flott! Hvilken vask du skal velge kommer vel an på høyden på sjenken? Både for høy og for lav vask er ubehagelig, akkurat passe er sånn akkurat passe. Lykke til!

    SvarSlett