mandag 4. februar 2013

Flytter om på mer


En god ommøblering kan jo ikke gjøres for sjelden. 
Her blir det til tider lite ommøblering,
før det plutselig ble mye..
De andre er av litt større karakter,
men enda et bord har flytta på seg :)


Her sto jo tidligere det bordet som havna på do.. :P
Og dette var min kjæres nattbord.
Men han ønsket seg et mer massivt nattbord, 
så da måtte dette flyttes på.



Syns dette er stilig jeg da :)
Moderne,
men allikevel med et litt gammeldags utseende :)
Har ikke blitt så altformye peiskos i gangen her i det siste,
litt for kaldt til det :) 
Men det blir stadig bedre ute :)
Jeg begynner å glede meg til vår og varme :)

10 kommentarer:

  1. Det er sånn at gjør du noe så drar det ofte med seg mer og flere forandringer, så er det i gang :)

    Ja- fint bord og fin plassering !

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  2. så morro å flytte litt rundt på dem man allerede har....følelsen av å kjøpt noe nytt :-)

    det ble veldig fint.....og jeg digget bilde over :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Veldig stilig å kombinere gammelt og nytt slik du gjør! Har sansen for å gjøre hjemmet til sitt eget på den måten;o))
    Ha en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Å HERLIGT
    LITE BORD DA
    JEG HADDE LIKT GODT Å HA DET SOM NATTBORD:)
    KOSELIGT HOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Kjempestilig bord. Så spennende å mixe møbler i forskjellige stiler. Jeg syns det ble kjempelekkert.

    SvarSlett
  6. Koselige bilder og kjempe fint bord:)
    Enig med deg, eg og gler meg til våren, lysare og varmare i vêret, herlig:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  7. Kjempe fint bord... enig.... :) Er deilig å flytte litt rundt på ting... :) skjer stadig her, har en tendens til å balle på seg... lol... klems Diana.

    SvarSlett
  8. Koselig :) Ha en fin dag;klem:)

    SvarSlett
  9. Alltid gøy med litt ommøblering:)hihi...
    alltid koselig hos deg:)!
    Ja,nå lengter jeg også til vår og sommer...:)!
    Ha en fin kveld:)mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  10. Kjempe flott ommøblering :) Så flott et bord :)
    Du har det så koselig :)

    Ha en fin dag :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett