lørdag 9. februar 2013

Enda en herlig kafè


Har tidligere vist frem den herlige kafeen vi har på stasjonen
Men det er ikke alt vi har av flotte, 
koselige spisesteder her i Løten.


Denne koselige kafeen ligger inne i lokalene til Løiten lys.
Her er det laget et flott miljø,
med små hus rundt hele kafeen. 


En liten koselig krok,
med to fine gamle stoler og en sofa og krype oppi.
Se også på det flotte maleriet bak! 


Dette er utenfor kosekroken :)
Så nydelig gammel barnevogn!


Her er området ved kassa, og du ser videre ut mot brennerigata,
flere flotte butikker inne i Løiten lys.
Alle disse sammen er vel verdt ett besøk!


Koselige små tablåer står rundt omkring :)


Vi prøvde både de deilige suppene i suppebufeen,
og karbonadesmørbrød med hjemmelaget karbonade.
Hit går jeg gjerne igjen :)

Ta deg gjerne turen til Løten og besøk det flott brenneriet.
Er et stort bokloft der også,
med bøker av alle slag! 

Kommer litt mer om en av de andre butikkene der snart også :)

Begynner å nærme meg 50.000 sidevisninger,
og en veldig flott give away er under planlegging :)
Mange fine premier!

10 kommentarer:

  1. der så det koselig ut ! Kunne tenkt meg dit ja..Ha en fin lørdag ! Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så koselig blogg du har, denne må jeg følge!
    Så koselige bilder, for en herlig kafe :)
    Nesten glad den ikke er her i byen, for da ville det blitt mye
    Kafé flying på meg ;)
    Dette stedet skal jeg garantert innom når vi kjører oppover en gang!

    God helg :)

    SvarSlett
  3. For en koselig plass!! Vi hadde en tilsvarende restaurant i Stavanger også, men den er lagt ned. Her kunne jeg likt meg godt:)

    Ha en fin helg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig café!
    Ønsker deg en fin lørdag:))

    SvarSlett
  5. Så utrulig koselig cafe,der hadde eg likt meg:)
    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Der virket det kjempe koselig! Løten er jo ikke så langt unna Lillehammer, så det å ta seg en tur skulle jo ikke by på så store problemer!

    Ha en fin søndag! Klem

    Du er hjertelig velkommen til å være med på min fotoutfordring Helgegleder.

    SvarSlett
  7. Takk for flott tips :) har i grunnen tenkt en stund på å kjøre innom der.

    Ønsker deg en flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  8. Så koselig blogg du har :-) Fant deg via My Dream bloggen til Dina. Gården din er helt fantastisk. Det er så mange nyyydelige gårder her på Hedemark. Selv bor jeg i en nykjøpt sveitservilla på Ottestad (ikke så langt borte) Jeg la meg til som følger, for her på denne fine bloggen vil jeg gjerne komme igjen! Velkommen inn til meg også hvis du har lyst på: marianneleonora.blogspot.no

    klem fra Åsne

    SvarSlett
  9. Åh..så koselig!Skulle gjerne hatt en slik plass i nærheten!:)Ønsker deg en flott uke!:)Mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  10. Så koselig cafe, der skal jeg jammen meg stoppe neste gang vi passerer:o) Du har forresten en utrolig koselig blogg :o) Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre :o) Klem fra Nina

    SvarSlett