torsdag 8. desember 2011

Litt nytt i stua

Litt nytt har kommet inn i stua også.





Fant denne fine kurven på det tidligere omtalte ryddesalget i Løten :) Ga hele 50,- for denne, syns ikke det var dårlig pris nei! Blir mye ryddigere når pleddene kan legges tilbake her etter endt dag. Minsten har funnet ut at det er veldig koselig å bli pakket inn i pledd når han skal se Blåfjell, i alle fall halve episoden, før han kaster det ned på gulvet. Men nåde meg om jeg tar det ja.. Da skriker han "NEI" veldig morskt og høyt.. Hehe. Han har sterk vilje..



Denne fant jeg på loftet :) Syntes den måtte passe perfekt til å ha blader i under sofabordet, og da ser det mye ryddigere ut også :) Det er en margarinkasse fra Bergen :) (og det var mitt "smør-innlegg" ;P)



Også har jo mannen i huset skaffa litt nytt til stua... I en litt høyere prisklasse enn det jeg fikser da.. Samsung SMART tv ble det på oss da. Er visst 3D og slikt også, så nå er det kjøpt inn Smurfene i 3D.. Blir litt skummelt med masse blå fyrer hoppende rundt i stua her men.. ;P

I kveld er det kransekurs på Balke, og jeg var kjapp nok til å melde meg på før det ble fullt, sånn at jeg får være med :) Gleder meg!! :D

4 kommentarer:

  1. Så stilig både kurv og kasse!!! Moro med slike gamle skatter =)
    Hørtes egentlig litt skummelt ut med små blå smurfer hoppende rundt i stua :S

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Ja, blir spennende å se hvor fornøyde deer de to som skal se på film mens jeg er på kransekurs :)

    SvarSlett
  3. Så kult, vi kommer gjerne på blå hoppende smurfer i 2012:) Koselig du linket!!! VEldig kjekt du kom, herlig tradisjon:) Sees i morgen, husk hvite klær:)

    SvarSlett
  4. Da får vi ta en kino-aften med popcorn og hoppende smurf :) veldig fin film, men jeg fikk bare med meg halvparten.. :P drev og stelte i stand til middagsbesøk, men de andre så film.. ;P

    Jeg huska hvite klær!! Og var der tidsnok! (og rakk det jammen meg i dag også, før turen til skogmuseet... Kjell Arne hadde til og med gitt meg feil til, 15 min FØR jeg måtte være der.. ;P)

    SvarSlett