torsdag 17. november 2011

Juledekorasjoner

I går gjorde jeg ett lite kupp på Løten :)
Det er noen som har ryddesalg i en av bygningene i sentrum, og derfra fikk jeg med meg noen fine ting :)



Det ble 50kr for fatet, og 50 kr for de to krydderboksene. Syntes de var veldig sjarmerende, synd det mangler ett lokk på den ene..




Fatet ble brukt til en liten juledekorasjon. Det er det første jeg har laget noen sinne, så resultatet ble så som så.. :P Men, det er nå i alle fall selvgjort!



Hadde en svibel som jeg tenkte å lage noe ut av også, og i samarbeid med Julie ble resultatet slik :) Hun laget ett veldig søtt kongledyr, som fikk lov til å pynte foran svibelen :) Så julen sniker seg sakte, men sikkert inn her. Gleder meg veldig! I år skal vi for første gang være julevertskap. Ribba er alt kjøpt inn og ligger i fryseren. Medisterkaker har vi også, men mangler jo enda en del... Det skal bli skikkelig, tradisjonell hedmarksjul :)

4 kommentarer:

  1. Så fine dekorasjoner! Her er de bare på planleggingsstadiet. Du har nok handlet hos tanta til samboeren min du da.. Løten er ikke så stort.. ;-))

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Moro å prøve seg litt fram :) Hehe. Nei, er ikke så stort! :p Er ikke flere som driver ryddesalg i sentrum nå.. :P Veldig fornøyd med kjøpene mine jeg :)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble:) Har ikke begynt juleforberedelser her enda, men gleder meg til sviblene snart kommer i hus!

    Marita

    SvarSlett
  4. Takk for det :) Jeg har hamstra inn hos plantasjen jeg, var jo 3 svibler for 50kr, og i tillegg 70% på alle løker.. :P

    Det blir litt mer julete når svibler og andre juleblomster kommer i hus ja :)

    SvarSlett