fredag 30. desember 2011

"Hytta" til tante og onkel

I romjula tok vi oss en tur til Trysil for å hilse på min tante og onkel og to søskenbarn, og selvsagt for å inspisere den nye "hytta" dems. Hytte er for meg ikke akkurat det her, men jammen meg var det utrolig flott der!! Utsikten er visst strålende, men siden det var tett snøvær, så var den borte vekk...



Kjøkkenet har en fin gråtone, som går igjen i hele hytta. Syns dette var en fint skjult ventilatorhette. Det var en fin øy, med innebygd vinskap, og stort bord med plass til 16. Men, pga mye besøk (oss...) var det ikke veldig bloggbart akkurat nå.. ;P


Da vi kom inn i gangen ble vi møtt av en tavle som viste oss gårdsdagens vær, spill og meny :) De hade nok glemt å oppdatere den. Syns den stolen var utrolig flott :)



Her er hovedstua (er to små tv stuer til, i "ungdomsavdelingen" av hytta), med masse vinduer, som da egentlig skulle vise en strålende utsikt over Trysil.. Men ikke nå :)


Denne peisen står i hovedstua. Heelt nydelig!! Dekka med kleberstein inni, og skifer utenpå. Holder nok godt på varmen :) Men med innlagt varme i alle gulv i 1. etasje trengs det ikke så mye fyring.

Hytta var bare utrolig flott! Mine bilder klarer ikke vise det godt nok.. Gleder meg til å tilbringe noen helger der oppe :)

1 kommentar:

  1. Hei du og godt nytt år til deg og dine også. Er vel egentlig litt godt at den er over også selv om jeg innerst inne kunne tenkt å hatt noen fridager til. Men jeg må si det var godt å begynne å male igjen. Haha, men nå har jeg sluttet å bruke engangshansker når jeg maler. Jeg har nemlig klart å miste neglen på pekefingeren min på høyre hånd. Ikke har jeg slått den heller så jeg tror rett og slett at det satte seg en betennelse der da det ble ganske fuktig der etterhvert. Hahah og æsj og æsj. Jeg orker ikke å se på fingeren engang så jeg har på plaster og denne gangen er det Ole Brum-plaster som sitter der.
    Okidok, lykke til med malinga da, det blir sikkert veldig bra.

    SvarSlett