onsdag 7. desember 2011

Superjulekupp

Hadde eksamen på mandag, på Rena. Der er det en fin liten butikk, Åmøtet vekstbedrift, hvor de bl.a. selger masse fine bruktting :) Må alltid innom der hvis jeg først er på Rena en tur, det anbefales! :)


Så jeg fikk med meg denne lille samlingen, til den svimlende sum av 30kr.. Tilsammen.. prøvde å få lov til å betale litt mer, men det var det som var prisen.. Huset skal jeg ha selv, bamsen får Julie i gave av fjøsnissen, og krusene skal jeg plante svibler i og gi til naboene :)




Her i huset går vaskingen som bare det, når man har så god (og fornøyd!!) hjelp!! :D Minstemann er en skikkelig rydde, vaske gutt :) Elsker å dra ut alle klærne sine, sånn at han kan rydde de opp igjen.. Og ingenting er vel bedre enn å kunne legge klær inn i maskina, eller hjelpe til med oppvasken! Drømmegutt altså! :D






Min kjære overrsaket meg med en flott blomsterbukett på lørdag! Det var veldig koselig :)

4 kommentarer:

  1. Oy! 30 kr he he ,sån skulle det vært overalt.
    Så flott vaskehjelp du har , vi skulle vært litt flinkere til å gjort arbeide til lek vi også.
    Så snill mann du har da , nydelige blomster.

    God kveld til deg og dine , klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Hehe, det var da ingen upris, nei:) Er på Puslekroken og kjøper klær på Rena, jeg...Ikke 30,- akkurat.( Men så søt en vaskeprins, og her sover de to yngste, måtte ringe bhagen å si det også idag ble hjemmedag for EIda:) Gleder meg til ikveld, velkommen skal du være!!!!

    SvarSlett
  3. Og ja, svart høyglans, knallstilig, go for it!!!:)

    SvarSlett
  4. Ja, du kan gjøre kjempekupp der altså! :)
    Syntes han var eldig snill :) Den kan han leve på en stund.. ;P

    På Puslekroken er det vel ikke heelt 30,- nei... :P
    Han er super til å rydde og vaske, men enda flinkere til å rote og søle..;P Men er jo sånn det skal være :) Det hørtes veldig koselig ut :) Gleder meg til å være ferdig med eksamen på mandag, for da kan jeg kose meg lit mer med de små, ikke bare lese og lese..
    Tror skapet blir supert, er bare litt andre prosjekter som må tas først... :P
    Vi ses i kveld :)

    SvarSlett