mandag 2. januar 2012

Jeg vant! :)

Like før jul vant jeg en flott premie i Give away hos Line med bloggen Har en drøm.

Det var to gromme elger og ei fin jente, fra Bua dekor.





Og før jeg rakk å gjøre noe som helst, så hadde veslefrøkena allerede hengt de opp der hu mente de passa best :) Så, da måtte de jo få henge der i jula :)

Her er det en fin liten elg, sammen med den flottte gaven vi fikk av frøkna til jul i 2010 :) De hadde laget den med potet- og håndavtrykk i barnehagen, og minsten her i huset syntes det var veldig spennende å sette sine egne hender oppå de andre håndavtrykkene. :)


Han begynner også å bli flink til å prate, og sier mye om sin store helt Beppe (bestefar).

Her om dagen mente han at Beppe sov i traktoren... Men Beppe må jo sove hjemme, i senga si, svarer jeg da. Nei, Beppe sove traktor, sier veslegutten meget alvorlig da.. :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer det er så gøy å vinne og det var en artig og fin gave.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Hei, Gratulerer. Takk for koselig hilsen. klem Siv

    SvarSlett
  3. Takk for det :) Ja, det er kjempemoro å vinne :)

    Nå skal jeg reise å kjøpe maling!! Så kommer det til å skje mer i gangen framover... :)

    SvarSlett