torsdag 10. november 2011

Gjestetoalettet ferdig :)

Har holdt på med ett prosjekt en stund her nå. Egentlig ganske lite, men alikvel tok det sin tid... Jeg har nemlig fiksa opp gjestetoalettet nede. Det er ca 1,5m x 1m, så ikke akkurat kjempestort.. Men maling tar litt tid alikevel, når man skal gjøre det på kveldstid, da man har tid og overskudd.. :P



Det var jo ett knøttlite, furupreget bad.. Ble fiksa på midten av 80-tallet, og har vært rimelig uendra siden da. Det virka veldig trangt, og jeg kunne ikke fordra hverken skapet eller lampa egenltig.. (sorry, mamma og pappa.. :P)


Så, da jeg endelig var ferdig med å svinge malekosten, ble resultatet ett veldig mye lysere toalett :) Mor mi sa det første gang hu åpna døra: "oi, her var det blirr større!" Veldig billig påbygging da.. ;P I tillegg hadde jeg kjøpt inn det meste som skulle inn her, så når det endelig var ferdig var det fort gjort. Eneste ulempen med det er jo at jeg har rota bort dorull-holderen jeg hadde kjøpt.. :P Den dukker vel opp igjen ett eller annet sted..





Ikke lett å ta gode bilder på dette bittelille rommet.. Kjøpte både speilet pg lampa på salg.. lampa hos Lampehuset og speilet hos Bohus. Er egentlig ikke noen gull-fan, men det funker jo enn så lenge :) Blir jeg lei, så kan det jo alltids gjøres noe med :)

Jeg ble i alle fall fornøyd! Nå gjenstår bare litt mer dille-dalling, så blir jeg heeelt fornøyd! :)

Ett rom til ferdig, bare 16 igjen......

9 kommentarer:

  1. Hehe, litt lettere for deg å skrive slikt da det er egne foreldre, ja:)) Hehe... Kjempefint ble det, utrolig hva litt maling kan gjøre, bra jobba;)) 16 igejn, knallbra!!! God helg!! Ny ovn på setra, men orket ikke alle papirer og en proff til å inspisere, så da ble det uten Løtenstøtten, hehe...

    SvarSlett
  2. Hehe. Ja, de får tålr litt forandring i huset gitt! ;P Jeg er jo litt mer interiør-interessert enn mamma.. :P

    Ja, det er litt styr med å få den støtten.. :P Men har du allerede bestilt er det jo uansett for sent.. :P

    SvarSlett
  3. Det ble kjempestor forandring ja :)
    ... og veldig lyst og flott - maling
    kan gjøre underverk ღ Ønsker deg en
    flott søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei Maya :)
    Ble kjempefint på det nye toalettet, enig med din mor i at det virker mye større, er vel fordelen med å male det lyst :))
    Syns også stolene på innlegget under her ble kjempefine :))

    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Takk for det begge to :)

    Maling er helt flott altså!! :D
    Stolene ble også veldig fine syns jeg :) Er så flott å kunne få litt forskjell med så enkle midler!

    Ønsker dere en god uke også :)

    SvarSlett
  6. Hei :) jeg må bare le.. Jeg holder på å pusse opp wc rommet.. Så jeg har googlet alt som er for å finne noe tilsvarende mitt.. Oppdaget dine bilder av wc rommet, og alt jeg har tenkt er likt ditt, til å med speilen og hyllen.. Kjempe fint med panelet.... jeg har tatt bort gammel tapet og tre lag maling.. Her blir det maling av gips vegger eller tapet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Så moro da! Ikke dårlig det, at det er likt :) Uff, tre lag med maling og tapet høres slitsomt ut.. Her er det panel i hele huset, jeg skulle ønska meg tapet i alle fall en plass.. :P Lykke til videre med oppussing :)

      Slett