tirsdag 29. mai 2012

"Skogeieren"

Akkurat hjemme fra et besøk på Balke gård.
Ikke for å snakke interiør denne gangen,
men styremøte i skogeierlaget..
Mulig jeg hadde følt meg mer hjemme med interiørdiskusjoner,
men har da lært litt mer om både skog og ælj ;)


Sommeren er her når det er planta i denne tønna :)
Det er sommerminner for meg.
Den har "alltid" stått her, så lenge jeg kan huske.
Fylles opp med sommerblomster gjør den også hvert år.
Den har vel egentlig litt behov for vedlikehold denne også,
men det er jo gjerne de store prosjektene som prioriteres.
På steinen som skimtes i bakgrunnen,
er det skrevet ned navnet på mange av de tidligere eierne,
pluss hvordan navnet på gården ble skrevet i det forskjellige årstallene som står der.
Et veldig koselig og fint minne å ha med seg for nye generasjoner :)

2 kommentarer:

  1. Ååå, så sjarmerende med blomster i denne♥

    Ha en fin Onsdag,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
  2. Titt inn til meg:) Du har vunnet noe;)

    SvarSlett