lørdag 31. mars 2012

"Nytt" bord i gangen

Jeg har vært på stabburet igjen jeg.
Fant dette bordet tidligere i vår, og var veldig bestemt på at det MÅTTE
inn i gangen. Men først måtte jeg vente på lister..
Og så viste det seg at det var visst litt tungt for meg å flytte..


 Men min kjære er jo en snill og samarbeidsvillig mann, så han bar det inn for meg.
Ferdig vasket og framme i lyset, var det jo enda finere enn det så ut til mens det sto på stabburet!
Måtte jo ha lik potteskjuler som på lillebordet oppe i trappa, så da bar det til Plantasjen da, 
før man kunne få det bloggbart her :)

Legg spesielt merke til de søte små konglene. Lillefrøkna er også opptatt av interiøret ja! :)


Har også funnet fram kurven som jeg kjøpte inn i januar. Viktig med interørdetaljer,
så de var selvsagt planlagt lenge før gangen var ferdig :)
Nå får den romme disse pleddene i sommer, 
klare for å bli tatt med ut på en sen sommerkveld :)
Til vinteren skal den romme utlånssokker, siden det er en smule
gulvskaldt her i huset...


Fargen på bordet står jo utrolig godt til toppen av rekkverket!
Syns de fremhever hverandre fint :)

Nå jobber min kjære ute med terrassen, mens jeg fortsatt maler på soverommet.
Har hatt god hjelp i dag (med terrassen, ingen som vil være med å male gitt...),
og enda mer hjelp blir det utover uka. 

Det kan trenges, siden vi skal ha gjester fra onsdag 
(så soverommet vårt må være ferdig til da..)
og vi har invitert til grilling på terrassen på fredag
(og i dag støpes det.... :P)
Nevnte jeg at vi liker å jobbe under press?? 

Så det kommer nok til å skje litt her i påsken ja :)

9 kommentarer:

  1. spennende! god påske! :) -monakristin

    SvarSlett
  2. Så fint dere har fått det i gangen! Bordet var jo nydelig:) Koselig med den lille kurven ved siden av.
    Vi jobber best under press her i huset også;))
    Ha en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint bord!!! En låve full av skatter du jo... ¨
    God påske til dere.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått sendt deg gaven din!! Men jeg har virkelig ikke mottatt postadr.din,har til og med sjekket søppelpost om den har havnet der. Kunne du skrevet den i en kommentar på bloggen? Så slette den etterpå?

    Så fint bord du har fått deg, likte også godt den fine kurven :)

    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Så fint det bordet var. Passet kjempgodt der det står.
    Lykke til med maling og snekring.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig bord :-)Stod godt i stil med trappa ja:)
    God påske til dere,klem:)

    SvarSlett
  7. Så gøy at du visste kven min bror og familien var !
    Du får helse han frå litlasøstera hans om du treff på han ;)

    God påske til deg og dine :)
    Klem Birgit

    SvarSlett
  8. For et nydelig bord, det gjorde seg i den fine gangen din! Koselig med den kurven til pledd og sokker. Riktig god påske til deg! :)

    SvarSlett
  9. Det ble knallfint:) enig med deg i at bordet matchet gelenderet godt! ;) god påske!

    SvarSlett