mandag 5. mars 2012

Mars vel i anmarsj

Da er mars godt i gang allerede 
Våren nærmer seg, og snøen smelter for hver dag her
Men har ikke helt troa enda, når som helst kan det komme en skikkelig snødag igjen




Har satt opp en to-do list for mars, så jeg har litt å strekke meg etter

- Skal levere inn 2 skoleoppgaver
- Gjøre ferdig hovedinngangen (NÅ skal jeg!!)
- Pusse opp soverommet
- Beskjæring av frukthagen (høres kanskje ikke så mye ut. Men er 7 eplertrær, og 18 bærbusker..)
- Begynne å male hagemøbler
- Pusse opp ny seng til minstmann
- IKEA tur!! :D
- Begynne å pusse opp lekestua

Og så får jeg se hva jeg får til av planter til grønnsakshagen, har noen planer der også :)


4 kommentarer:

  1. Oj, det var jammen litt av en liste. :-O
    Tror nok det kommer mer snø jeg også, dette er liksom for godt til å være sant. :-)

    SvarSlett
  2. Da har du litt å holde på med fremover. Du får nok gjort det, også.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Heia, meg igjen. Hvor har du fått tak i den fine vannkokeren. Ønsker.

    Klemma

    SvarSlett
  4. Hei skogeier og styremedlem:) Dette blir moro, en ekspert i gruppa:) 11 av 12, og dattera til far sin, ja dette lover bra:)) Så nydelig lampe på stabburet, så flink du er mht stiklinger, og krokgreina var fiiiin!! Lykke til med to do:) Juhu, sen bhagelevering i morgen, kom akkurat fra jobb da jeg ringte deg, minstemann fortsatt ikke i seng...ups....God natta og takk for at du svarte ja:)

    SvarSlett