søndag 22. januar 2012

Gjestetoalett med litt "dill"

Gjestetoalettet ble veldig lyst og fint, men det ble litt sterilt.. Så da må man jo finne litt å sette inn der da..


Jeg er veldig glad i blomster og syns det er litt nedtur å ha uekte blomster i huset... Så, selv på ett rom uten noe som helst dagslys må man jo prøve :) Og heldigvis, når man ikke finner akkurat den blomsterpotta man ønsker seg, så finner man det på Nille! Egentlig ment til å ha lys i dag, men pytt pytt :)



ENDELIG fant jeg igjen toalettrullholderen også :) Sånn går det når man kjøper inn ting mange måneder før man flytter inn, så blir det fort borte i flyttelasset.. :P Men syntes denne var vel verdt å vente på å få opp :) Det er Kloster-serien fra Skeidar.



Ville gjerne ha ett bilde på veggen også, for det ble veldig tomt. Syntes dette her var utrolig gromt! Kjøpt på Bohus, for en ikke avskrekkende pris :)



Da er det bare å ta kvelden :) har pakket bilen og barnehagesekkene, og har i tillegg tatt med meg både garn- og stoffrester til barnehagene. da blir de så glad! Så det er mitt tips til alle hobby-glade der ute :) tar med deg dine rester til en barnehage eller skole i nærheten, de trenger det :)

3 kommentarer:

  1. Så koselig med litt stæsj på do!! :)
    Fin dorull holder...absolutt verdt å vente litt med å få opp! :)
    KLem

    SvarSlett
  2. hehe, der kom den frem, husker du lette etter den holderen ja:) Så snill du er, rester er topp å gi bort! Har en haug pledd etter min store tro på fleeskjoler for noen år siden:) Håper du fikk shoppet litt idag, vi sees plutselig:) Klem

    SvarSlett
  3. Takk for det Therese :)

    Var fint å endelig finne den ja.. :P
    Syns det er greit å få ryddet unna litt her, og barnehagen har mer bruk for den enn meg :) Fleeskjoler hørtes veldig behagelig ut da :)

    Plutselig så vi hverandre også.. ;P
    Klem

    SvarSlett