tirsdag 5. juli 2011

Rabrabra kan brukes til så mangt!

I går ble det litt sen malejobb på meg. Har funnet fram noen trekvite hyller som skulle males rosa med fargen tryllestøv til snuppa vår. Men, men må jo ta det når man får tid, og det ble ikke før klokka var 22.00. Så de kommer ikke opp før i dag.




Men før på dagen var vi på tittetur på Hamar for å se etter ting å ønske seg til bryllupet, og da fant jeg denne GENIALE formen hos Lefdal. Var bare 95kr for den også! Du heller bare røra nedi, setter nedi deleformen og steker kaka. Og så er de ferdig delt opp! Og når man jukser litt med ferdigerøre går det jo lett som bare det å bake! :)






Så da må man jo kose seg med litt kake etter man har jobba litt da :) Deilige brownies, sammen med min egen rabarbrasorbè, og i koppen er det rykende varm, hjemmelaget rabarbra te! Og serviset kan du vinne et likt av i min give away :)




4 kommentarer:

  1. Smart den deleforma var da!!
    Og fine hyller:) Har fortsatt ikke fått hengt opp hylla på rommet til vesla jeg...den malte jeg i fjor sommer. Ja ja...

    SvarSlett
  2. kost meg med bloggen din nå, ammer så derfor elendig norsk og kort kommentar, altså..hehe, tårnfrd, ja.... synd med veggene på rommet, genial form, kule skapdører, og nydelig saft, i know...mvh marianne med feil hånd på tastaturet...hehe

    SvarSlett
  3. Jammen er du flittig! Både maling og baking;o))) Veldig lur form. Takk for tipset;o)
    Ha en flott morgendag, da;o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Takk for det Solveig :) Føler jeg får gjort alt for lite om dagen, men det er vel fordi det er alt for mye som skal gjøres.. :P

    Formn var helt super! Den anbefales! Bra du har testet safta da Marianne :) Det er moro at det går unna på stasjonen, og at det går så bra for de driftige damene der :)

    Merete, jeg satte min mann i gang med å sette opp hyller med EN gang jeg leste det du skrev, så det ikke ble neste år før hyllene kom opp.. ;P

    SvarSlett