tirsdag 31. januar 2012

Mer skatter..

Dette er bare herlig!!

Å kunne bo på ett sted, men så mye FINT rundt omkring!! :D Helt gratis er det jo også! :)

Kjenner at den kreative lysten bare blir sterkere og sterkere her.. :)




Denne fant jeg ute i bryggerhuset vårt (hvor jeg drømmer om å lage "hagerom", og derfor har begynt å rydde unna litt...). Den bare sto der, helt tom, og ventet på meg :)

Den er jo best før 1970, men kan fint brukes til kaffekapsler for det! ;P

Tenk at man kunne få kjøpt så fin hermetikk før i væla....



Da skal jeg først grunne mer i trappa (slik at gangen snart blir ferdig......) før jeg reiser til Hamar og kjøper lamper! :) <3

8 kommentarer:

  1. du er så heldig... Vil og ha sånn gammel gård!! *grøss* HIHI... :) kjempe hærlig boks!!

    SvarSlett
    Svar
    1. gammel gård er kjempekos, men også mye jobb da :)

      Syntes den var kjempefin! Ble veldig glad da jeg fant den :)

      Slett
  2. Ånei, mere verkstedutgifter? Så kjedelig, da!!! Bra du finner fine skatter hjemme:) Lykke til med malinga, OG bilen;) Sees plutselig;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, blir nok det.. Krysser fingra for at dete bare var en varsellampefeil..

      Ja, det blir billig det! Hehe. Til helga blir det blogge-klart! :) de hadde ikke de riktige listene på Monter nå, så må vente enda litt til.. :P

      Slett
  3. Sååå spennende med skattejakt på stabburet! :))
    Utrolig mye fint du har funnet, altså!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Er veldig fornøyd med funnene :)

      Slett
  4. Ja - det var mye som var fint den gang! Var hos noen på kaffeselskap for en stund siden og hun hadde en eldgammel kaffeboks, hun hadde malt den inni fordi den var rusten. Den var herlig!

    SvarSlett
  5. Så moro å finne slike fine skatter hjemme!

    SvarSlett