mandag 4. mars 2013

Victoria


 I går tok jeg med mammaen min på kino.
Vi var og så Hamsuns Victoria.
Boken er skrevet i 1898,
men er like gripende i dag.



 Hadde ikke lest boken før jeg så filmen,
men nå har jeg veldig lyst til å lese den også :)
Flinke skuespillere,
og moro med en debutant i rollen som Victoria.


 Flotte locations de har filmen på!
Veldig morsomt å se "gamle" Oslo også :)


Kostymene var også veldig flott,
kunne godt hatt noen av kjolene til Victoria.. :)



Interiøret var også tidsriktig og fint.
Kunne hatt denne sofaen ja :)

Alt i alt, en veldig bra film! 
Slutten var veldig fin,
og jeg er glad vi reiste og så denne.

Bildene har jeg funnet på google, bilder fra filmen.

2 kommentarer:

  1. TAKK FOR TIPSET
    EN FILM
    JEG GODT KUNNE LIKE JA<3
    ØNSKER DEG EN FIN MANDAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så koselig! Den vil jeg å se! Kanskje jeg skal ta med meg min mamma... :)
    -Mari

    SvarSlett