tirsdag 26. mars 2013

Sanselig soverom


 Franciska, med sin herlige, inspirerende blogg,
har en konkurranse gående, om å vise ditt inspirerende soverom :)
Slenger meg på,
er så fornøyd med hvordan soverommet vårt ble :)
Her ser du hvordan det så ut før.


 Det fine rokokko sminkebordet,
noe av det første jeg ser når jeg våkner.
Her kommer det snart ny stol.. 
Litt mer i riktig stil med resten av rommet :)


 Også den fine Amerika-koffereten, 
som vel heller er en Kina-koffert :)
Moro å tenke på at denne har vært med farmor på andre siden av jorda :)


 Det fine bildet,
som jeg bare visste hørte til her på soverommet,
akkurat på denne veggen.
Det ble så riktig.
Elsker fargene, og den fine stolen på bildet.


 Deilig, bred seng,
så man har plass til hele familien en tidlig lørdagsmorgen :)
Brudekjolen på veggen,
minner meg om den fine dagen vi hadde.


 Lysekrone over senga.
Det måtte jeg jo bare ha :)



Brudeskoene mine.
Helt meg! Og kan jo absolutt brukes igjen :)
Og veska fra Kragerø.
som bare ropte på meg :) 
Helt sant :)




Grønne planter hører også hjemme på soverommet.
Her med en liten lilla detalj også :)

Så dette er mitt bidrag :)
Flere kan du finne her.

Dette er mitt innlegg nr 300!
Og, har akkurat passert 50.000 sidevisninger!
Så utrolig moro! :D

Tusen takk til alle som er innom,
og til alle de som legger igjen hilsen :)

6 kommentarer:

  1. Så fint og delikat soverom! Deilig med stor og bred seng!
    Lysekronen var kjempefin! Akkurat som vi ser etter!

    Gratulerer med 300 innlegg! Det er mye!

    SvarSlett
  2. Så fint soverom og gratulere med så mange visninger:)så gøy!
    Forsatt god påske til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileum, og for et flott soverom - virkelig sanselig :)

    SvarSlett
  4. Stort og nydelig soverom.
    Stoffet til stolen er møbelstoff fra Stoff og Stil. Kantebånd fant jeg på Sommer her i byen.

    Ønsker deg ei riktig GOD PÅSKE

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubileumet!

    Og ikke bare det.. du er også med i min påskekrim i år.. ;-)

    http://bare-lille-meg.blogspot.no/2013/03/borte-en-paskekrim-i-minst-to-deler.html

    bli med og lek detektiv!

    SvarSlett
  6. Tack för din gulliga hälsning inne på min blogg, roligt att du vill följa mig, ler.
    I vilket underbart hus du bor, den har redan ett par år på nacken läste jag.
    Härligt att den gått över i släkten.
    Ha en skön dag.
    Kram Gerda

    SvarSlett