fredag 26. august 2011

Rester av borddekorasjoner..



Disse bildene har jeg tatt for flere uker siden, men uten nett hjemme har det blitt så som så med å få de ut i verden.. :) Men bedre sent enn aldri!

Vi hadde så utrolig flotte borddekorasjoner til bryllupet, og fordelen er jo at de pyntet opp hjemme flere uker etterpå. Nå er det kun det grønne som er igjen, men også det er fint :) Ikke værst, er jo snart en måned siden..


Her er mitt første forsøk på å dandere litt . Kommer fra et bittelite hus hvor det ikke var mulig å sette opp noe på denne måten, så nå er det bare å boltre seg :)

Krukka i midten er en bryllupsgave, blant annet fra Merete. Den er veldig fin og koselig :) Maleriet i midten er av gården. Og bildene på hver side er av mine forfedre :)

Her er bilde av borddekorasjonen. De på Blomsterfryd på Løten klarte å lage de akkurat sånn som jeg hadde ønsket meg :) Brudebuketten min ble bare aldeles nydelig..

Har fått litt flere bryllupsbilder nå, så kommer til å legge ut noen i løpet av helga er planen..

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar