søndag 28. februar 2010

Koselig med besøk :)

I dag kom mine foreldre og søstra mi på middagsbesøk. Laget hjemmelaga pizza, og det ble ingenting igjen. Så da var det nok godt for alle :)
Pynta litt opp i grønne vårfarger før de kom :)
Gleder meg til vi får større hus, så vi kan ha plass til maaange gjester. Det blir fort trangt hos oss.. :) Men der det er hjerterom er det husrom!


Fikk også sjansen til å bruke fin-bestikket mitt :) "Nina" fra Hardangerbestikk. Syns det er kjempefint! Passer på å ønske meg deler til jul og bursdag, så nå har vi i alle fall bestikk til 12 stykker :)
Mitt nye kakefat kom også i bruk. Kjøpte det på blomsterbutikken her i bygda, kosta 20 kr :) Passa så fint samme med alt det andre grønne. Står også et likt fat på bordet, som jeg har satt lyset på :) 20 kr for det også.



Og kaka vi baka i går.. Mmmmm! Den både ser godt ut og smakte godt!! Er fyll inne, piska krem, blanda med bringebærsyltetøy, og friske bringebær. Skikkelig friskt og godt! Krem oppå, med daim-kuler i tillegg.. Kan definitivt bake denne igjen!


2 kommentarer:

  1. Åh.. Den så nam ut da!! Sånn skal du få lage når jeg kommer på besøk altså ;) :D
    Dere har det veldig fint og lyst :)

    SvarSlett