fredag 5. juli 2013

Rive-tid


 I går tok jeg med brekkjernet,
mine nye hansker (lykkelig over å finne arbeidshansker i str 7!!)
og det nye vinduet,
og reiste opp til sætra.
Her skulle det rives!


Halvveis oppe kommer jeg til å tenke på at
det jo faktisk var to mannfolk som løftet vinduet inn i bilen min..
Og jeg er en..
Men heldigvis kunne jo vinduene løftes av hengslene,
så da klarte jeg det også!

Etter slike anstrengelser (kremt)
er det jo klart man må ha en pause.


Men det var jo ikke det som var dagens store jobb.
Jeg rev egenhending alt panelet på denne veggen,
og er meget fornøyd med egen innsats!
Her bodde også stokkmauren...
Moro når man river,
 og hører det raser ned maur på innsiden av pappen..
Men med maurkverk og spray fikk jeg tatt de fleste.
Følte meg supereffektiv og uovervinnelig ;)


Da jeg skulle hjem,
kom tåka for fullt. 
Skjønner at det er lett å tro på både 
troll og skrømt i slikt vær...
I tillegg gå seg bort. Sikta var 50 meter.

I dag blir det ferie på alle sammen!
Deilig :)
Og her skal det jobbes..

6 kommentarer:

  1. Å hildrande du for et arbeidsjern!!!Men dette hørtes faktisk gøy ut..elsker selv å herje og gjerne være litt brutal....skulle cært der sammen med deg,Hihi.
    God ferie
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Så fint tømmerhus under panelet. Skal du beholde det slik?
    Vi har hytte med tømmervegger, men det er panel innvendig.. vurderer å en eller annen gang gjøre noe med det panelet...
    Vel godt jobba!!

    SvarSlett
  3. Så flink du er:-) skal si du står på, men sånn er det og bo på gård med masse bygninger;-) men flittig, det skal du ha:-)
    Fin tømmer som var under da;-)
    Her var det en minus dag idag, etter en endt bytur. Når vi kom hjem var ny sykkelen til jenta tatt, og John deer traktoren til guttene også tatt:-( så sånn er det og bo med E6 som nærmeste nabo..så jeg må ned på politikammeret imorgen... En skikkelig dårlig dag:-/ jaja.
    Ønsker deg lykke til videre med prosjektene dine:-)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  4. Så handy du er.Skikkelig flink.;)
    Skjønner godt tanker og tusser og troll.

    ;)

    SvarSlett
  5. Wow, superwoman:) kjempeflink!! Håper dere har kost dere masse, vi har vært på stuttreist ferie=badehuset og sovet der, kjempekoselig! Nyt sommeren som endelig kom! Solklem

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Og for en nydelig tømmervegg!
    Stilig det nederste bildet:)

    SvarSlett