lørdag 1. september 2012

Flagget til topps


En kort, men veldig koselig tur til sætra :)
Vi har kosa oss masse,
og lagt mange planer. 


Koselig gammel sæter,
men trenger litt oppussing her også.
Men fordelen med å komme hit,
er at vi kan "glemme" alt hjemme,
og heller tenke på det vi skal gjøre her :)
Og det er mer overkommelig



Slektninger har satt sine spor tidligere :)
Otto Imset, 1951 står det her :)


Utsikten er nydelig,
og vi var like heldige med været nå,
som jeg var på onsdag.


Men nå tilbake til overskriften :)
Her oppe sto det tidligere en flaggstang.
Men den knakk, 
og bare fundamentet sto igjen.


Men nå har min kjære mann satt opp ny flaggstang :)
Så nå kan det heises både flagg og vimpel igjen :)

4 kommentarer:

  1. For ett fint sted å ha å dra til da ,en blir ikke arbeidsledig så lenge en har hus ,hytter og seter.

    Det blir fint med vimpel på setra deres.
    Fine bilder , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Flaggstang ønsker jeg meg også. Veldig kselig på setra deres ! Takk for koselig kommentar inne hos meg . Det er to sauer jeg har, GammelNorsk spelsau. Klem

    SvarSlett
  3. Så heldig du var med været, kan tro det er fint der oppe ja:) Og det gjør seg med ei flaggstang:):)
    Da er vell flagget/ vimpelen til topps da, neste gang du trår deg oppover regner jeg med;):)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  4. Så deilig vær a du!
    Godt å få på plass flaggstangen da :)

    Happy søndag til deg,
    her blir det taco, armkrok og strikking :)

    -Maia

    SvarSlett