tirsdag 10. juli 2012

Sjeselong på soverommet


Endelig har jeg fått sjeselongen på plass på soverommet!
Har vurdert litt fram og tilbake,
lenestol og puff,
eller sjeselong.


Men da jeg var på IKEA sist,
og prøvesatt denne,
så lurte jeg ikke mer. Herlig!
Men hadde jo ikke med henger.. 
Men har heldigvis ei kjempesnill venninne,
med hengerlappen,
som ville berge meg :)



Pakka var jo kjempestor, og kjøpte i tillegg to lenestoler.
Men ingen av de veide noe særlig. 
Vi så jo ut som DE handy jentene som fiksa de svære pakkene sjøl! 



Dette er jo egentlig en lysestake, 
men til denne bittelille rosen funka den fint som vase :)

Her er det litt dårlig med interiørblogging om dagen.
Er midt i en del prosjekter nå,
og ingenting som er klart til å vises..
Burde selvsagt fokusert på å få en ting ferdig,
men noe er væravhengi,
noe avhenger av andre osv.
Da blir det mye på en gang! :) Men det kommer snart :)

1 kommentar:

  1. Kjempefint med sjeselong! Gleder meg til å prøvesitte den =))
    Ingrid

    SvarSlett