onsdag 4. juli 2012

Hagevandring

Forrige uke var jeg på hagevandring på Bruket.
En fin hage, med mye steinbedsplanter.
En fin lite dam hadde de også.


På nedsiden av veien hadde de de litt større plantene,
mye hosta, iris og peoner :)


Veldig fine bed,
men ikke noe for meg... Jeg er ikke flink nok til å luke,
jeg må ha det tett i tett.. 



En koselig benk mellom epletrærne 




Og en aldeles nydelig peon!
Det er flotte blomster!




Har kjøpt 4 peoner,
og skal lage en liten peon allè ved inngangen :)
Men det er etter jeg er ferdig med hostabedet jeg holder på med.
Må bare ha hjelp med traktorkjøring,
skal hente noen steiner fra steinrøysa først.. 

3 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelig hage;)

    SvarSlett
  2. Fin hage du fant på Bruket ja! :-)

    SvarSlett
  3. Fin hage men enig med deg, ikke noe luketid her heller:) var det hos Wright Hagen? :)

    Så kul grisefest dere hadde, og du, har sett gulvene til Hjørdis i hidlesundbloggen, og malte gulv er vanvittig lekkert....Lykke til unsett valg:))

    SvarSlett