lørdag 23. juni 2012

Noen nye "strå"

Har veldig sansen for dette strå-mønsteret,
og fikk tak i tre krukker,
pluss en fløtekopp på Finn.no.
Da måtte hylla ominnredes litt for å få det fint :)


Har endel kopper,
masse kaffeasjetter,4men lite kakeasjetter. 
Har det også i mange forskjellige utgaver av mønsteret,
har jo vært populært lenge dette.


Ei venninne av mamma har noen ting stående
på stabburet hos oss,
og nå holder hu på å rydde der.
Fint for meg, for da ble det to slike 
nydelige "strå" asjetter som fikk komme i hylla mi :)



I tillegg 8 slike søte mocca-kopper :)
Nydelige små bilder på de også :)



Så da ble hylla i sin helhet slik :)
Har prøvd å begrense meg litt,
ikke lesse på for mye,
som jeg kan ha en tendens til.. 
Ble veldig fornøyd selv i alle fall :)

God st.hans feiring til dere alle :)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Nå traff du meg hjemme, for stråmønster er en av mine største favoritter også! Jeg skriver jo om det støtt og stadig, og ender ofte opp med for mye...! Derfor selger jeg nå et helt kaffeservise til 12 + mange ekstra asjetter m.m. på loppeboggen min - se her: http://cathrineslilleloppehjorne.blogspot.dk/2012/05/stramnster-kaffeservise.html Bare si fra hvis det er av interesse for deg!

    Med ønske om en fin søndag på Løiten!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Servise strå er så fint! Kjempe søte kopper. De passer jo heelt inn hos dere! :-)

    SvarSlett
  3. Er skikkeli forelska i servise. Ikke lenge sia jeg hadde et innlegg om det selv ;) Har kun to små kaffefat og noe til lys enda jeg, som jeg kom over på et loppemarked. Men begge mine besteforeldre har fra serien :D

    SvarSlett