tirsdag 19. juni 2012

Hengende lykke

En av de fantastisk flotte gavene vi fikk til bryllupet i fjor,
var en herlig turtelbue :) 
En finfin, tomanns hengekøye.



For at avslappingen skal være komplett,
må man jo ha et avlastningsbord.
Man tager hva man haver,
som var en fin trekasse jeg fant under låven.
Rose, pelargonia og oliventre
skaper grønn atmosfære,
duftlys fra IKEA og kopp fra -Nille for kos :)



Deilige, store puter fulgte også med gaven,
og to herlige ullpledd. 
Det kan man fort ha bruk for :)



Da er det bare to ting som må klaffe:
Fint vær,
og følelsen av at man kan ta seg ett lite friminutt...

Så passa på å gjøre det i ettermiddag,
aldeles herlig!! :D
Selv med mye å gjøre,
må man passe på å ta litt fri :)

4 kommentarer:

  1. Gamle trekasser er perfekte som avlastingsbord, og ikkje minst knallstilige!
    Hengekøya er fantastisk herlig ut. Dette må være KOS :)

    Finfin uke videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Den hengekøya er jeg misunnelig på altså! Ser jo så digg ut!!
    Gamle trekasser får en aldri nok av :)

    Ha ei fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  3. Så deilig! Nå må du bare satse på masse go`vær!!!

    SvarSlett
  4. åååå, sånn kunne jeg tenke meg selv, men som du sier ....2 ting må klaffe, været og tiden.....idag har jeg tatt meg tid til å ligge på solsengen...så deilig og jeg sovnet tvert ;-)
    kassen og det du har rundt var så flott....sommerlig!

    sommerklem tone

    SvarSlett