søndag 29. april 2012

Vårblomstring

Scillaen er så nydelig og fin, der den blomstrer tidlig.



Et fint, blått teppe lager de utover :)
Planen min er å få flyttet litt på noen av disse, de sprer seg jo villig utover :)



Snøklokkene titter også opp av jorda, søte små :)





I dag har vi blant annet prøvd å berge noen markjordbær-planter.
Disse sto under låvebrua, og siden det snart skal rives der, 
så måtte de jo flyttes hvis de skal gi noe bær i sommer :)
De små "buskene" er hageblåbær, spent på hvordan de blir :)

Vi har også vasket lekestue i dag, så i morra begynner vi å male!
Det skal bli moro :)

5 kommentarer:

  1. Koselige vårtegn.

    Ha ei flott uke

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg må si dere har hatt litt av en beskjæringsjobb i hagen. Vi hadde et skikkelig raid i fjor. Men i år ble det betydelig mindre og det er jo greit. Vakre snøklokker du har. Jeg satte løker av det for to høster siden...ingen ting viste seg...før nå ...spennende å se de blomstre...trodde de var døde jeg da :) Har alltid likt blomster og hage fra jeg var jentunge. Vokste jo opp på et småbruk... Det er en deilig livs stil som passer meg utmerket ;) Ha det fint. Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Så søte de er!
    Ønsker deg en fantastisk uke, håper det blir vær til å hodle på ute i hagen. Men her var det kuldegrader i natt, og i dag regner det...
    Så her ble det innedag med fyr i ovnen og pc'n på fanget.
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  4. Jeg liker også de blå veldig godt. :-) Det er så godt at våren har kommet, selv til lille Løten! :-)

    SvarSlett
  5. Herlig :)
    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem

    SvarSlett