mandag 29. mars 2010

Vårstemning

Ute bare regner og regner det, så da tar vi litt vår inne :) har plantet om og delt endel av mine grønne planter, og fikk veldig god hjelp! Hu skulle ha full kontroll på alt til slutt, det eneste jeg fikk lov til var å hente planter og ordne hvilken potte de skulle i.. :) Grønne fingre på gang her?? Vi gleder oss veldig til våren og arbeid i hagen begge to. Snart er snøen borte...

Etter å ha ordnet masse planter er det tid for å bake litt :) Så da har vi baka kanelsnurrer!! Jeg har et lite håp om at kanelen skal hjelpe på å få i gang fødselen her.. Termin er på søndag... Sååå klar nå! :)



Og så er det bare slappe av og kose seg - tid, med de nyyyyydelige kanel-snurrene, Hagebladet, og jeg kan drømme meg bort i frø og løk- kataloger. Snart kan vi starte ute!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar