søndag 7. mars 2010

Siste dag av ferien

I dag fikk jeg en blomst! Som takk for tre år i fylkesstyret til Hedmark SV. :) Veldig koselig! Så denne får pynte opp på bordet og så håper jeg at jeg ikke tar livet av denne.. Jeg er litt dårlig på blomster, er bedre med grønne planter :)



Det var en helt nydelig solnedgang i dag! Flott med sneen foran, og den svarte skogen også.. Måtte bare ta frem kameraet og forevige himmelen.. men selvsagt, det var ikke såå fint innen jeg kom meg opp i 2.etasje med kameraet..

Da er vinterferien over for min kjære, og det er tilbake i hverdagen.
Og i dag er det akkurat 4 uker til termin!! Hjelp, tiden flyr....

Så vi bruker søndagskvelden til å kose oss med noe som er kjempegodt! Dette er veldig enkelt, bare en blanding med fryste skogsbær, lagvis med vaniljekesam.. nammiyammi!! Og litt sunt?? Kan i alle fall innbille meg det... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar