lørdag 3. januar 2015

Jula ryddes ut


Så har den tiden kommet igjen.
Jula skal ryddes ut.
Tar ett og ett rom om gngen,
så blir det ikke så bråtomt..



I trappa har vi hatt en gammel bamse.
Og grønn girlander rundt gelenderet.




Juletreet har blant annet vært pynta med denne feen.
Den har jeg fått fra min søster,
og den kommer opp hvert år :)



Nytt i år var disse dråpene,
og perleraden rundt treet.
Min mann mente jeg hadde gått litt vel
bananas på perlefronten..
Han trodde nemlig dette var perlekjede til meg..



Julepynten til Karen Blixen fra
Rosendhl kommer også opp på treet hvert år.
Nydelige er disse,
og de er enda mer forskjellig pynt :)

Så da er vi erdig med jula,
og klare for et spennende 2015 :)

4 kommentarer:

  1. Her forsvant jula i dag..
    Moro å kjøpe litt forskjellig juletrepynt, (særlig på salg)
    vakker dråpe på treet ditt ihvertfall :)
    God nytt år.

    SvarSlett
  2. Her får jula stå til tirsdag (13.-dagen), da blir det spennende å se om det er noen barnåler igjen eller ikke på juletreet. Det står godt nå, men det tåler trolig ikke for mye risting før alt forsvinner...

    SvarSlett
  3. Godt nytt år !
    Flotte julepynt du har,men det er deilig når vi får den ut også:)

    SvarSlett
  4. Godt Nytt År til deg!
    Herlig julepynt du har, er veldig glad i pynten til Karen Blixen selv;)

    SvarSlett