torsdag 3. juli 2014

Blått loppiskupp



Var avgårde en liten tur på Køff,
hvor de som har loppemarked for Klokkergården i Løten,
har utsalg hver torsdag.
Pleier som regel å få med meg noe herfra,
virkelig mange flott lopper!



Og må si meg godt fornøyd denne gangen også.
Her er noe av det jeg fikk med hjem,
nydelig i blått.



Handmade in Italy står det under.
Fiorentina også,
og det er jo navnet på favortittretten min hos vår lokale restaurant! ;)
Så nå vil jeg jo gjerne ha mer slik!
Nydelig syns jeg det var, 
passer inn i den herskapelige stilen jeg ønsker meg.



En vase var det jo også,
så da var det å gå ut i hagen,
og plukke med seg inn noe i riktige farger.
Ikke masse som blomstrer enda,
men det kommer seg :)

Nå skal de ha sommerstengt på Køff,
frem til det store loppemarkedet i august.
Så da er det bare å vente og glede seg! :)

2 kommentarer:

  1. Det er så artig når man finner en skatt eller to på loppemarked. Jeg skal i morra. (",)

    SvarSlett
  2. Så heldig du var! Nydelig disse her! Sommerferie betyr besøk i gjenbruksbutikker i Danmark og Sverige for oss, og der har de sjelden sommerstengt! Ønsker deg en flott sommer videre! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett